Translate

2022年2月20日日曜日

~Love On Top~ Beyonce

 


Bring the beat in

ビートスタート!


Honey, honey

ハニー


I can see the stars all the way from here

ここから星が見えるの


Can't you see the glow on the window pane?

窓ガラスにぼんやり光ってるのが見えないの?


I can feel the sun whenever you're near

あなたが近くにいると太陽を感じるの


Every time you touch me I just melt away

あなたに触れられると溶けてしまうわ


Now everybody asks me why I'm smiling out from ear to ear

今、なんでそんなに嬉しそうなのってみんなに聞かれるの


They say love hurts

みんな愛は傷つくって言うけど


But I know it's gonna take a little work

でも、少し頑張らないといけないのはわかってる


Nothing's perfect

完璧なんてないけど


But it's worth it

でもその価値はあるの


After fighting through my tears

涙を戦い抜いた後なら


And finally you put me first

そして、やっと私を一番にしてくれた


Baby, it's you

ベイビー、あなたなの


You're the one I love

私が愛してるのはあなたなの


You're the one I need

私に必要なのはあなたなの


You're the only one I see

私の目に映ってるのはあなただけなの


Come on, baby, it's you

来て、あなたなの


You're the one that gives your all

全てを捧げてくれるのはあなたなの


You're the one I can always call

いつも呼べるのはあなたなの


When I need you make everything stop

あなたが必要になると全てが止まるの


Finally you put my love on top

やっと私の愛を一番にしてくれたのね




Ooh! come on baby

さあ、ベイビー


You put my love on top, top, top, top

私の愛を一番にしてくれたのね、一番に


You put my love on top

1番に


Ooh ooh! come on baby

さあ、ベイビー


You put my love on top, top, top, top

私の愛を一番にしてくれたのね、一番に


My love on top

私の愛を1番に


My love on top

1番にしてくれたの


Baby, it's you

ベイビー、あなたなの


You're the one I love

私が愛してるのはあなた


You're the one I need

私に必要なのはあなた


You're the only thing I see

私の目に映ってるのはあなただけ


Come on, baby, it's you

あなたなのよ




You're the one that gives your all

全てを捧げてくれるのはあなたなの


You're the one I can always call

いつも呼べるのはあなたなの


When I need you make everything stop

あなたが必要になると全てが止まるの


Finally you put my love on top

やっと私の愛を一番にしてくれたのね




Baby, you're the one that I love

私が愛してるのはあなた


Baby, you're the one I need

私に必要なのはあなた


You're the only thing I see

私の目に映ってるのはあなただけ


Come on, baby, it's you

あなたなのよ


When I need you make everything stop

あなたが必要になると全てが止まるの


Finally you put my love on top

やっと私の愛を一番にしてくれたのね




Baby 'cause you're the one that I love

だって、私が愛してるのはあなた


Baby, you're the one that I need

私に必要なのはあなたなの


You're the only thing I see

私の目に映ってるのはあなただけ


Baby, baby, it's you

あなたなのよ


You're the one that gives your all

全てを捧げてくれるのはあなたなの


You're the one I can always call

いつも呼べるのはあなたなの


When I need you make everything stop

あなたが必要になると全てが止まるの


Finally you put my love on top

やっと私の愛を一番にしてくれたのね




Baby 'cause you're the one that I love

だって、私が愛してるのはあなた


Baby, you're the one that I need

私に必要なのはあなたなの


You're the only thing I see

私の目に映ってるのはあなただけ


Baby, baby, it's you

あなたなのよ


You're the one that gives your all

全てを捧げてくれるのはあなたなの


You're the one I can always call

いつも呼べるのはあなたなの


When I need you make everything stop

あなたが必要になると全てが止まるの


Finally you put my love on top

やっと私の愛を一番にしてくれたのね



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿