Translate

2022年3月12日土曜日

~Don't Forget My Love~ Diplo

 


Remember the feeling of my fingertips on your skin?

キミの肌に置いた僕の指先の感覚を覚えてる?


And the way that our kisses taste sweeter by the drinking

飲み物で甘く味付けされた僕達のキスの仕方も


And the way that I rage into your love, why you breathe me in?

キミの愛に燃え上がる僕のやり方も、なんでキミは僕のことを吸い込むの?


Just so you can feel me with your way when I'm not around

ただ、それは僕が近くにいない時に僕を感じられるよね


Don't forget my love

僕の愛を忘れないで


Don't forget my love

僕の愛を


Don't forget my love

僕の愛を忘れないで


Don't forget my love

僕の愛を




Tantrum, set fire, two dice, we roll, excite

癇癪を起こして、火をつけて、2つのサイコロを転がす、興奮して


Your eyes, inhale the love

キミの目は愛に吸い込まれる


Play in the dark, rules break, why pretend?

暗闇で遊んで、掟を破って、なんでフリをするの?


We take what we can, we ride 'til the end, 'til the sun

僕達は持っていけるだけ持っていって、最後まで乗るんだ、火が昇るまで


Push that weight on me like a fiend, let's rage in the moonlight

悪魔みたいにその重さを僕に押し付けるんだ、月明かりの中で燃え上がろう


Calm, like a shot rings out in the darkness

落ち着いて、暗闇の中で発砲音が鳴り響くように




So you don't forget my love

だから、僕の愛を忘れないで


Don't forget my love

僕の愛を


Don't forget my love

僕の愛を忘れないで


Don't forget, don't forget, don't forget, don't, don't, don't don't

忘れないで


Don't forget my love

僕の愛を


Don't forget my love

僕の愛を忘れないで




My love, my love

僕の愛を


Love, my love, my love

愛を、僕の愛を


My love, my love

僕の愛を


Love, my love, my love

愛を、僕の愛を


Don't forget my love

僕の愛を


Don't forget my love

僕の愛を忘れないで




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿