Translate

2022年3月8日火曜日

~Halo~ Beyonce

 


Remember those walls built?

私が建てた壁を覚えてる?


Well, baby they're tumbling down

そう、ベイビーあの壁は崩れ落ちたの


And they didn't even put up a fight

抵抗することもなく


They didn't even make a sound

音も立てなかった


I found a way to let you in

あなたの受け入れ方を、私は見つけたわ


But, I never really had a doubt

でも、疑ったことは一度もなかったの


Standing in the light of your halo

あなたを包む光の中に立って


I got my angel now

私は今、天使を見つけたの


It's like I've been awakened

目を覚まされた気分


Every rule I had you breakin'

私が守って来たことをあなたは壊したの


It's the risk that I'm talking

これは私が負うことにしたリスクで


I ain't never gonna shut you out

あなたを決して締め出したりしないわ


Everywhere I'm looking now

今、どこを見渡しても


I'm surrounded by your embrace

私はあなたの愛情に包まれてる


Baby, I can see your halo

ベイビー、あなたの光が見えるわ


You know you're my saving grace

あなたは私に差し伸べられた救いの手


You're everything I need and more

あなたは私に必要なそれ以上の存在で


It's written all over your face

あなたの頭に書いてあるの


Baby, I can feel your halo

ベイビー、あなたの光を感じる


Pray it won't fade away

消えないように祈りましょう




I can feel your halo, halo, halo

あなたの後ろに光を感じるわ


I can feel your halo, halo, halo

あなたの後ろに光を感じるわ


I can feel your halo, halo, halo

あなたの後ろに光を感じるわ


I can feel your halo, halo

あなたの後ろに光を感じる




Hit me like a ray of sun

日の光みたいに私に降り注いで


Burning through my darkest night

私の暗い夜を焼き尽くす


You're the only one that I want

私が欲しいのはあなただけで


Think I'm addicted to your light

あなたの光に病みつきになってしまったのかも


I swore I'd never fall again

もう2度と落ちないって誓ったわ


But this don't even feel like falling

でも、この気持ちは落ちていく感覚とは違う


Gravity can't forget to pull me back to the ground again

重力は私を地上に引き上げるのを忘れたりしないのね




And it's like I've been awakened

目を覚まされた気分


Every rule I had you breakin'

私が守って来たことをあなたは壊したの


It's the risk that I'm talking

これは私が負うことにしたリスクで


I ain't never gonna shut you out

あなたを決して締め出したりしないわ


Everywhere I'm looking now

今、どこを見渡しても


I'm surrounded by your embrace

私はあなたの愛情に包まれてる


Baby, I can see your halo

ベイビー、あなたの光が見えるわ


Pray it won't fade away

消えないように祈りましょう




I can feel your halo, halo, halo

あなたの後ろに光を感じるわ


I can feel your halo, halo, halo

あなたの後ろに光を感じるわ


I can feel your halo, halo, halo

あなたの後ろに光を感じるわ


I can feel your halo, halo

あなたの後ろに光を感じる




Everywhere I'm looking now

今、どこを見渡しても


I'm surrounded by your embrace

私はあなたの愛情に包まれてる


Baby, I can see your halo

ベイビー、あなたの光が見えるわ


You know you're my saving grace

あなたは私に差し伸べられた救いの手


You're everything I need and more

あなたは私に必要なそれ以上の存在で


It's written all over your face

あなたの頭に書いてあるの


Baby, I can feel your halo

ベイビー、あなたの光を感じる


Pray it won't fade away

消えないように祈りましょう




I can feel your halo, halo, halo

あなたの後ろに光を感じるわ


I can feel your halo, halo, halo

あなたの後ろに光を感じるわ


I can feel your halo, halo, halo

あなたの後ろに光を感じるわ


I can feel your halo, halo

あなたの後ろに光を感じる



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿