Translate

2022年3月24日木曜日

~The Spell Remains~ Scooter

 


You're like virus on my mind

あなたは私の心に住み着いたウイルスみたいで


I think about you all the time

いつもあなたのことを考えてしまうの


Reboot my system every night

毎晩、私のシステムを再起動させて


Well can't leave you, oh I try

あなたから離れようとしてるのに


Can't I leave you, oh I try

あなたから離れようとしてるのに


You know exactly what I like

あなたは私が何が好きかを知ってる


And feed my madness with you lies

あなたの嘘で私の狂気を膨らませて


Yeah it's so fun until I cry

そうすごく楽しいわ、私が泣き出すまでは


You're like a virus on my mind

あなたは私の心に住み着いたウイルスみたいで


Like a virus on my mind, wasser!

いつもあなたのことを考えてしまうの


N-n-nine eighty BC

980BC


Abyssinia, late at night

夜遅くにさよならを


Click, click, click, we did it right

僕達はうまくやってる


From Berlin, New York, to San Francisco

ベルリン、ニューヨークからサンフランシスコまで


We love the drum, the bass and the disco

ドラムもベースもディスコも僕達の好きなもの


Float like a butterfly, sting like a bee

蝶のように舞って、蜂のように刺す


I'm the UCA, on the M I C

僕はマイクを持ったUCA


At the end of the day, we break all chains

最終的に僕達は全ての関係を壊すんだ


Now and forever, the spell remains

これからずっと呪文は消えないんだ




You're like virus on my mind

あなたは私の心に住み着いたウイルスみたいで


I think about you all the time

いつもあなたのことを考えてしまうの


Reboot my system every night

毎晩、私のシステムを再起動させて


Well can't leave you, oh I try

あなたから離れようとしてるのに


Can't I leave you, oh I try

あなたから離れようとしてるのに


You know exactly what I like

あなたは私が何が好きかを知ってる


And feed my madness with you lies

あなたの嘘で私の狂気を膨らませて


Yeah it's so fun until I cry

そうすごく楽しいわ、私が泣き出すまでは


You're like a virus on my mind

あなたは私の心に住み着いたウイルスみたいで


Like a virus on my mind

いつもあなたのことを考えてしまうの


You're like virus on my mind

あなたは私の心に住み着いたウイルスみたいで


I think about you all the time

いつもあなたのことを考えてしまうの


Reboot my system every night

毎晩、私のシステムを再起動させて


You're like a virus on my mind

あなたは私の心に住み着いたウイルスみたいで


Like a virus on my mind

いつもあなたのことを考えてしまうの


The spell remains

呪文は消えない


How bizarre

なんて奇妙な



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿