Translate

2022年3月18日金曜日

~Making Time~ Rex Orange County

 


Making time

僕が時間を作るのは


Just to see you, woah

ただ、キミに会うためで


We're safe inside

家の中は安全さ


You make things fine

キミは全ても安心させてくれるから


Don't wait up

待たないでいいんだ


I'm okay, I'm okay

僕は大丈夫


Making time tonight

今夜、僕が時間を作るのは


Just to see you, woah

キミに会うため


We're safe inside

家の中は安全さ


You make things right

キミが全て安心させてくれるから


Don't wait up

待たなくていい


I'm okay, I'm okay

僕は大丈夫


Making time tonight

今夜、僕が時間を作るのは


Just to see you, no, no

キミに会うためで


We're safe inside

家の中は安全さ


You make things fine

キミは全ても安心させてくれるから


So don't wait up

待たないでいいんだ


I'm okay, I'm okay

僕は大丈夫


Making time

時間を作るから



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿