Translate

2022年3月10日木曜日

~Watch The Corners~ Dinosaur Jr

 


Every morning came

朝は必ずやってきた


I don't like that you can hide in

キミに隠れられるのが、僕は気に入らないんだ


We expect the same

僕達が期待するのは同じこと


But I've no one to confide in

でも、僕には信じる者なんていないんだ


And I want you to be with us

キミには僕達と一緒にいて欲しい


And in time there's no forgiveness

そのうち容赦もなくなって


And the plan was set in stone long ago

計画はずっと前に決まってた


There's never not a time not to know

知らないはずはない


Can I run, but you'll be there

逃げられるのかな、でもキミはすぐそこに


Disappear it's never fair

消え去るのはフェアじゃないんだ


It's like a stare

じっと見る様なもの


When I call to tell you no

キミにダメだって言うと


Every action going slow

動きは全て遅くなるんだ


Can I whisper all alone

独りで囁いてられるのかな


Can I find it far from home

家から離れててもわかるだろうか


There's a time to make you move

キミを動かす時は来る


All at once the time flew

時は過ぎ去った




Hey me watch the corners

ねえ、角に気をつけて


Watch me cause I know what you done

キミがしたことは僕にはわかってるから


Hey me don't you know

注意しないとわからない


Watch me cause I'm all alone

独りっきりなんだから、僕を見てくれよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿