Translate

2017年6月19日月曜日

~Bicycle Race~ Queen













Bicycle bicycle bicycle

自転車に




I want to ride my bicycle bicycle bicycle

とにかく、自転車に乗りたいんだ




I want to ride my bicycle

自転車に乗りたい




I want to ride my bike

自転車に乗りたいんだ




I want to ride my bicycle

自分の自転車に乗って




I want to ride it where I like

自分の行きたいところへ行くんだ




You say black I say white

キミが黒と言うなら、僕は白って言うよ




You say bark I say bite

キミが吠えろって言うなら、僕は噛みつけと言う




You say shark I say hey man

キミがサメだって言うなら、僕は言ってやるよ




Jaws was never my scene

ジョーズは好きな映画じゃないんだ




And I don't like Star wars

スター・ウォーズもね




You say Rolls I say Royce

キミがロールスなら僕はロイスだ




You say God give me a choice

キミが神って言うなら、、それ以外は無いね




You say Lord I say Christ

キミが主よ、と言うなら、僕はキリストと言う




I don't believe in Peter Pan

僕はピーターパンなんて信じない




Frankenstein or Superman

フランケンシュタインもいなければ、スーパーマンもいないんだ




All I wanna do is

僕が欲しいのは







Bicycle bicycle bicycle

自転車なんだ




I want to ride my bicycle bicycle bicycle

とにかく、自転車に乗りたいんだ




I want to ride my bicycle

自転車に乗りたい




I want to ride my bike

自転車に乗りたいんだ




I want to ride my bicycle

自分の自転車に乗って




I want to ride my

僕には自転車しかないんだ










Bicycle races are coming your way

もうすぐ自転車のレースなんだ




So forget all your duties oh yeah

だから仕事なんて忘れてさ




Fat bottomed girls, they'll be riding today

お尻の大きな女の子達が乗るんだ




So look out for those beauties oh yeah

可愛い子を見に行こうぜ




On your marks, get set, got

位置について、よーい、ドン!




Bicycle race bicycle race bicycle race

自転車のレースだ、自転車のレース!




Bicycle bicycle bicycle

自転車だよ、自転車




I want to ride my bicycle

自転車に乗りたいんだ




Bicycle bicycle bicycle bicycle race

自転車のレースだ!










Hey






You say coke I say caine

キミがコカと言うなら、僕はケイン




You say John I say Wayne

キミがジョンと言うなら、僕はウェイン




Hot dog I say cool it man

ホットドックだって?おい、落ち着けよ




I don't wanna be the President of America

僕はアメリカの大統領になんかなりたくないんだ




You say smile I say cheese

キミがスマイルと言うなら、僕はチーズって言うよ




Cartier I say please

カルティエなら、僕はお願いって言うさ




Income tax I say Jesus

関税だって?どうかしてる




I don't want to be a candidate for

志願なんてまっぴらごめんさ!




Vietnam or Watergate

ベトナムもウォーターゲートさ




'Cause all I wanna do is

だって、僕がしたいのは







Bicycle bicycle bicycle

自転車に




I want to ride my bicycle bicycle bicycle

とにかく、自転車に乗りたいんだ




I want to ride my bicycle

自転車に乗りたい




I want to ride my bike

自転車に乗りたいんだ




I want to ride my bicycle

自分の自転車に乗って




I want to ride it where I like

自分の行きたいところへ行くんだ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿