Translate

2017年6月6日火曜日

~I Got You~ Bebe Rexha













I can see you hurtin'

傷ついてるのね




I've been through the same thing

私も同じ経験をしてきたの




Baby don't you worry

何も心配することはないわ




I got you

私がいるから




I just wanna know you

ただ、あなたのことを知りたいだけなの




Tell me all your secrets

あなたの秘密を全部教えて




Lookin' like you need it

だって、その必要がありそうだから







Cause I got you, you, oh, you

だって、私がついてるから




I got you, I got you

私がついてるわ




Cause I got you, you, oh, you

だって、私がついてるから




I got you, I got you

私がついてるわ




We can get high, oh nah, nah, nah

私達は、気分を上げることも出来るし




We can get low, oh nah, nah, nah

気分を落とすことも出来る




Let me be your friend, baby let me in

あなたの友達になりたいの、仲間に入れてよ




Tell you no lies, oh nah, nah, nah

ウソじゃないの




We can get lost oh, nah, nah, nah

私達は迷子なの




Take it all off, oh, nah, nah, nah

全てを脱ぎ捨てて




Let me be your friend, baby let me in

あなたと友達になりたいの、仲間に入れて




Give it to me all. oh, nah, nah, nah

私にすべてをちょうだい










Tell me what you're thinkin'

何を考えてるのか教えて




Always over thinkin'

いつも考え過ぎなのね




I just wanna love you

ただ、あなたを愛したいだけなの




I got you

私がいるわ




Don't have to be so guarded

そんなに構えないで




Let's finish what we started

私達が始めたことを終わらせましょう




It's all I ever wanted

それが私が望む、たった一つのことよ







Cause I got you, you, oh, you

だって、私がついてるから




I got you, I got you

私がついてるわ




We can get high, oh nah, nah, nah

私達は、気分を上げることも出来るし




We can get low, oh nah, nah, nah

気分を落とすことも出来る




Let me be your friend, baby let me in

あなたの友達になりたいの、仲間に入れてよ




Tell you no lies, oh nah, nah, nah

ウソじゃないの




We can get lost oh, nah, nah, nah

私達は迷子なの




Take it all off, oh, nah, nah, nah

全てを脱ぎ捨てて




Let me be your friend, baby let me in

あなたと友達になりたいの、仲間に入れて




Give it to me all. oh, nah, nah, nah

私にすべてをちょうだい




Cause I got you, you, oh, you

だって、私がついてるから




I got you, I got you

私がついてるから




I'd do the time for you

あなたの為なら法を冒すことだってするわ




Tell a lie for you

ウソだってつく




Yeah, baby, that's what I'd do

そうよ、あなたの為だったら




I'd walk the line for you

正しいことだってするし




Take a shot for you

あなたの為に銃で撃ちぬくこともするわ




Yeah, baby, that's what I'd do

そう、あなたの為なら




Cause I got you

だって、私がいるから




It's true

本当よ




I'd die for you

あなたの為なら死ぬわ




I'd die for you

あなたの為ならね




I got you

私がついてるわ







We can get high, oh nah, nah, nah

私達は、気分を上げることも出来るし




We can get low, oh nah, nah, nah

気分を落とすことも出来る




Let me be your friend, baby let me in

あなたの友達になりたいの、仲間に入れてよ




Tell you no lies, oh nah, nah, nah

ウソじゃないの




We can get lost oh, nah, nah, nah

私達は迷子なの




Take it all off, oh, nah, nah, nah

全てを脱ぎ捨てて




Let me be your friend, baby let me in

あなたと友達になりたいの、仲間に入れて




Give it to me all. oh, nah, nah, nah

私にすべてをちょうだい




Cause I got you, you, oh, you

だって、あなたには私がついてるから




I got you, I got you

私がついてるから




Cause I got you, you, oh, you

だって、あなたには私がついてるから




I got you, I got you

私がついてるからね




I got.....

私がついてるから.....










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿