Translate

2017年6月3日土曜日

~Falling~ Alesso













Right here, right now, it's all we need

私達は今、ここが必要なの




Relax your mind and set it free

心を落ち着けて、自由にしてあげるから




Be all you got, be all I see

私が手にしたもの全て、あなたが手にしたもの全て




The way you move, the way you feel

あなたの動き方、感じ方







Look at me I'm falling, falling
[×6]

心を落ちていくのを見て




Feeling like I'm love blind, talking over my mind

盲目の様に愛して、心が支配されてるように感じるの




Look at me I'm

私を見て




Right here, right now, it's all we need

私達は今、ここが必要なの




Relax your mind and set it free

リラックスして、自由にしてあげる




Be all you got, be all I see

あなたが手に入れたもの全て、私が見たもの全て




The way you move, the way you feel

あなたの動き方、感じ方







Look at me I'm falling, falling
[×4]

私が落ちていくのを見て



Feeling like I'm love blind, taking over my mind

盲目の様に愛して、心が支配されるように感じるの




Look at me I'm falling, falling, eh-eh

私が落ちていくのを見て




Falling, falling, eh-eh

落ちていくの







Look at me I'm falling, falling
[×4]

私が落ちていくのを見て



Feeling like I'm love blind, taking over my mind

盲目の様に愛して、心が支配されるように感じるの




Look at me I'm falling, falling, eh-eh

私が落ちていくのを見て




Falling, falling, eh-eh

落ちていくの




Look at me I'm falling, falling, eh-eh

私が落ちていくのを見て




Look at me I'm falling, falling, eh-eh

私が落ちていくのを見て




Right here, right now

今まさにこの場所で




Set it free

自由になるの










Thank you for watching♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿