Translate

2017年6月25日日曜日

~I Miss You~ Adele













I want every single piece of you

あなたのすべてが欲しいの




I want your heaven and your oceans too

あなたの天国と、あなたの海も欲しい




Treat me soft bur touch me cruel

優しく振舞っても、私に触れるときだけは意地悪にしてね




I want to teach you things you never knew baby

私は、あなたの知らないことを教えてあげたいの




Bring the floor up to my knees

私の膝まであなたで満たして




Let me fall into your gravity

その引力で私を落として




Then kiss me back to life to see

そして、目覚めのキスをして




Your body standing over me

あなたの体に包み込まれた日々に戻して








Baby don't let the lights go down

ねえ、ベイビーお願い




Baby don't let the lights go down

明かりを消さないで




Baby don't let the lights go down

ベイビー、私を暗闇の中に落とさないで欲しいの




Lights go down lights go down

でも、小さくなってしぼんでく




Lights go down lights go down

明かりがゆっくりと




Down down down

小さくなってくの




I miss you when the lights go out

暗くなると、あなたが恋しくなるの




It illuminates all of my doubts

暗闇が私の疑う気持ちを明るくさせるから




Pull me in hold me tight don't let go

私を抱き寄せて、抱きしめて離さないで欲しいの




Baby give me light

ベイビー、明かりをつけて




I love you the way your body moves

あなたのその仕草が好きなの




Towards me from across the room

部屋の向こうから来るあなたは




Brushing past my every groove

私の鼓動一つ一つに触れてくの




No one has me like you do baby

あなたほど、私に合う人はいないわ




Bring your heart I'll bring my soul

あなたの心をちょうだい、そのかわり私の魂をあげるから




But be delicate with my ego

でも、私のエゴは慎重に扱ってね




I want to step into your great unknown

まだ知らないあなたの素敵な部分に触れてみたいの




With you and me setting the tone

あなたと私で、少しずつ調子を合わせながら







Baby don't let the lights go down

ねえ、ベイビーお願い




Baby don't let the lights go down

明かりを消さないで




Baby don't let the lights go down

ベイビー、私を暗闇の中に落とさないで欲しいの




Lights go down lights go down

でも、小さくなってしぼんでく




Lights go down lights go down

明かりがゆっくりと




Down down down

小さくなってくの




I miss you when the lights go out

暗くなると、あなたが恋しくなるの




It illuminates all of my doubts

暗闇が私の疑う気持ちを明るくさせるから




Pull me in hold me tight don't let go

私を抱き寄せて、抱きしめて離さないで欲しいの




Baby give me light

ベイビー、明かりをつけて




We play so dirty in the dark

暗闇の中でなら、私達は何でもするわ




Cause we are living worlds apart

だって、二人は遠く離れた世界で生きてるから




It only makes it harder baby

でもね、そんなことしても




It only makes it harder baby

余計に辛くなるだけなの




Harder baby

もっとひどくなっていくだけ




I miss you when the lights so out

暗くなると、あたなが恋しくなるの




It illuminates all of my doubts

暗闇が私の疑う気持ちを明るくさせるから




Pull me in hold me tight don't let go

抱き寄せて、抱きしめて私を離さないで




Baby give me light

ベイビー、明かりをつけて










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿