Translate

2017年11月10日金曜日

~Don't Matter~ Akon













Nobody wanna see us together

誰も俺達のことを認めようとしない




But it don't matter no

でも、そんなの関係ないよ




'Cause I got you babe

だって、俺にはキミがいるから




'Cause we gonna fight

だって、俺達は戦えるからさ




Oh yes we gonna fight

俺達は戦えるんだ




Believe we gonna fight

信じろよ、俺達は大丈夫さ




We gonna fight

俺達は戦える




Fight for our right to love yeah

俺達の愛のために頑張ろうぜ




Nobody wanna see us together

誰も俺達が一緒になれないって思ってる




But it don't matter no

でも、そんなのは関係ない




'Cause I got you

だって、俺にはキミがいるから







Nobody wanna see us together

誰も俺達を認めようとしないんだ




Nobody thought we'd last forever

誰もが俺達は永遠に続かないって思ってる




I feel 'em hopin' and prayin'

俺には期待と希望があるんだ




Things between us don't get better

俺達の間の環境は整ってないけど




Men steady comin' after you

キミは男にモテるし




Women steady comin' after me

俺は女にモテるんだ




Seem like everybody wanna go for self

みんな自分自身のためにやりたいことをしてるけど




And don't wanna respect boundaries

でも、俺達は一線を越える様なことはしたくないんだ




Tellin' you all those lies

キミに嘘をつくこともある




Just to get on your side

でも、それはキミを守るために




But I must admit there was a couple secrets

でも、小さな秘密なら俺達にもあるよな




I held inside

すべてを見せてはないけど




But just know that I tried to always apologize

でも、ただいつもそのことについて心で謝ってたんだ




And I'ma have you first always, in my heart

今は、俺にとって常にキミのことが一番なんだ




To keep you satisfied

キミを満足させ続けたいんだ




Got every right to wanna leave

キミは俺から去る権利がある




Got every right to wanna go

離れる権利があるんだ




Got every right to hit the road

新しい道を見つける権利があるんだ




And never talk to me no more

俺と二度と話さない権利があるんだ




You don't even have to call

電話する必要もなければ




Even check for me at all

俺に確認する必要もないんだ




Because the way I been actin' lately

だって、最近俺がしてることと言えば




Has been off the wall

突拍子もないことばかりだから




Especially towards you

特に、キミに関しては




Puttin' girls before you

キミよりも他の女の子達を優先させて




And they watchin' everything I been doin'

彼女たちは俺がどんな風にキミを




Just to hurt you

傷つけて来たのかを見ている




Most of it just ain't true

そのほとんどが本当のことじゃない




Ain't true

真実じゃないんだ




And they won't show you

彼女達はキミには救えない




How much of a queen you are to me

キミが俺にとってどれだけ女王様みたいに大事か




And why I love you baby

そして、なぜ俺がキミを愛してるのかを







Nobody wanna see us together

誰も俺達のことを認めようとしない




But it don't matter no

でも、そんなの関係ないよ




Nobody wanna see us together

誰も俺達のことを認めようとしない




But it don't matter no

でも、そんなの関係ないよ




'Cause we gonna fight

だって、俺達は戦えるからさ




Oh yes we gonna fight

俺達は戦えるんだ




Believe we gonna fight

信じろよ、俺達は大丈夫さ




We gonna fight

俺達は戦える




Fight for our right to love yeah

俺達の愛のために頑張ろうぜ




Nobody wanna see us together

誰も俺達が一緒になれないって思ってる




But it don't matter no

でも、そんなのは関係ない




'Cause I got you

だって、俺にはキミがいるから










'Cause I got you babe

だって、俺にはキミがいるから




'Cause I got you babe

だって、俺にはキミがいるから




'Cause I got you babe

だって、俺にはキミがいるから




'Cause I got you babe

俺にはキミがいるから










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿