Translate

2017年11月13日月曜日

~The One~ The Chainsmokers













You know, I'm sorry

ごめんね




I won't make it to your party

キミのパーティーには行けそうにない




Got caught up in my own selfishness

僕のわがままに巻き込んでしまって




It won't let me be a part of this

僕をその一部にしてくれなかった




And I know I've started

気づいてるよ




Drifting off every second

だんだん離れて行ってることに




I can't wait to leave as soon as I arrive

僕は待つことが出来なくて、すぐに去りたくなるんだよ




I count the seconds

時間を気にしてるんだ







Down and down we go

僕達は落ちていく




We'll torch this place we know

僕達が知ってるこの場所を灯すんだ




Before one of us takes a chance

どちらかがチャンスを掴むんだ




And breaks this

この関係を終わらす前に




I won't be the one

僕はたった一つの存在にはなれないんだ




No, I won't be the one

キミにとってかけがえのない存在に










I know it's pathetic

可哀想なのはわかってる




Fuck it yeah, I said it

”クソッタレ”そう言ったんだ




Tried to tell it like it is

ありのままにそう言ったんだ




There's a chance that I'll regret it, so

後悔するだろうけど




Let's go, let's end this

もう、終わらせよう




I delete before I send it

そう送る前に消したんだ




And we can play pretend

僕達は演じることが出来るんだよ




Like we haven't reached the end yet

まだ、終わってないかのようにね







Down and down we go

僕達は落ちていく




We'll torch this place we know

僕達が知ってるこの場所を灯すんだ




Before one of us takes a chance

どちらかがチャンスを掴むんだ




And breaks this

この関係を終わらす前に




I won't be the one

僕はたった一つの存在にはなれないんだ




No, I won't be the one

キミにとってかけがえのない存在に










You know, I'm sorry

分かるだろ、ごめんね




I'm sorry

ごめんね




No, I won't be the one

僕はかけがえのない存在にはなれないんだ




No, I won't be the one

キミにとって、たった一人の存在に










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿