Translate

2020年7月12日日曜日

~By My Side~ Honne





You were there every time

キミはいつでも側にいてくれた


Every time that I needed a shoulder

支えが欲しい時、いつだって


And you kept me warm

そして僕の世界が暗く冷たい時


When my world grew darker and colder

温めてくれた


You give your strength

僕が力を失った時


When mine had gone

キミが強さを分けてくれた


And I could not go on

でももう無理なんだ


Where were you when

僕が一番傷ついてた時


I hurt the most?

キミはどこにいたの?




Where were you when

希望を求めてた時


I needed hope?

キミはどこに?


I needed you close

近くにいて欲しかったのに


You were by my side

側にいてくれたのに


Where were you?

どこにいたの?


Where were you?

どこにいたんだい?


You were by my side

側にいてくれたのに


Where were you?

どこにいたの?


Where were you?

どこにいたんだい?


You were by my side

キミは側にいてくれたのに









You pick me up

僕が沈みそうになったら


Any time that I start sinking lower

いつでも手をつかんでくれた


And I think to myself

キミがいなかったら


What would life be if I didn't know ya

人生どうなってたのかって考えたよ


You were the spark

キミは僕にとって光で


That lit the path

前に進むための


To carry on

道だったんだ




Where were you when

僕が一番傷ついてた時


I hurt the most?

キミはどこにいたの?


Where were you when

希望を求めてた時


I needed hope?

キミはどこに?


I needed you close

近くにいて欲しかったのに


You were by my side

側にいてくれたのに


Where were you?

どこにいたの?


Where were you?

どこにいたんだい?


You were by my side

側にいてくれたのに


Where were you?

どこにいたの?


Where were you?

どこにいたんだい?


You were by my side

キミは側にいてくれたのに


You were by my side

キミはだけは側にいてくれたのに







So sweet

キミが僕にくれた愛は


Sweet is the love you gave to me

すごく甘いものだったんだ


And I swear, I swear oh

誓うよ、僕は


That I will love you 'til the end

死ぬまでキミを愛すって


You were by my side

キミは側にいてくれたから


You were by my side

キミは側にいてくれたから



Thank you for watching♪Have a good time


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿