Translate

2020年7月9日木曜日

~Happy Not Knowing~ Carly Rae Jepsen





I fight, I fight

どうしよう


All my feelings for you

あなたへの気持ちを全て


All night, all night

一晩中続いてる


Don't stare, don't stare

そんなに見ないで


I've got feelings for you

あなたへの気持ちには気づいてるわ


I hide, I hide

私は隠して


But I'll only go so far

でも、とりあえず私はそのままでいるの


I don't have energy

失恋のリスクを侵す


To risk a broken heart

エネルギーなんて私には無いのよ


When you're already killing me

あなたのせいで私は死んでしまいそうなの




But if there's something between you and me

でももしも、あなたと私の間に何かあったとしても


Baby, I have no time for it

ベイビー、私にはそんな時間はないのよ


I'm happy not knowing

失恋の痛みなんて知らなくて私は幸せ


And please don't stir it up

だから、かき回さないで


I'm sure it's nothing

きっとなんでも無いの


But some heartburn, baby

でもちょっと心が痛むけど


And I'm happy not knowing

私は失恋の痛みなんて知らなくて幸せよ







All our friends that I know

知ってる、私達の友達全員で


They've been trying to set us

くっつけようとしてるってことを


Up together

私達を


I lie, I lie

だから嘘をついたの


I say somebody else would suit you better

あなたにはもっといい人がいるよって


But I'll only go so far

でも、私はひとまずこのままで行くわ


I don't have energy

失恋のリスクを侵す


To risk a broken heart

エネルギーなんて私には無いのよ


When you're already killing me

あなたのせいで私は死んでしまいそうなの




But if there's something between you and me

でももしも、あなたと私の間に何かあったとしても


Baby, I have no time for it

ベイビー、私にはそんな時間はないのよ


I'm happy not knowing

失恋の痛みなんて知らなくて私は幸せ


And please don't stir it up

だから、かき回さないで


I'm sure it's nothing

きっとなんでも無いの


But some heartburn, baby

でもちょっと心が痛むけど


And I'm happy not knowing

私は失恋の痛みなんて知らなくて幸せよ







I turn your love away

あなたの愛に背を向けたの


'Cause I want to sleep at night

だって、夜眠りたいから


It's just like my broken heart is my alibi

それってちょうど私の傷ついた心がアリバイみたいなもので


I'm afraid, afraid, afraid, afraid of knowing

私は怖いの、それを知ってしまうのが


What I'm knowing

私が気づいてることに


What I'm knowing

気づいてることに


I'm happy not knowing

失恋の痛みなんて知らなくて私は幸せ




But if there's something between you and me

でももしもあなたと私の間に何かがあるとしても


Baby, I have no time for it

ベイビー、私にはそのための時間なんてないの


I'm happy not knowing

失恋の痛みなんて知らなくて私は幸せ


And please don't stir it up

だから、かき回さないで


I'm sure it's nothing

きっとなんでも無いの


But some heartburn, baby

でもちょっと心が痛むけど


And I'm happy not knowing

私は失恋の痛みなんて知らなくて幸せよ







Where this goes

それがどこに向かってるのか


How this goes

どうやって向かってるのか


If this goes

もしも、それがうまく行かないのなら


Well, I'm happy not knowing

そうね、私は失恋の痛みなんて知らなくて幸せよ


Where this goes

それがどこに向かってるのか


How this goes

どれがどう向かってるのか


If this goes

もしも、それがうまく行くのなら


Well, I'm happy not knowing

そうね、私は知らなくて幸せよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿