Translate

2020年7月16日木曜日

~When You Tell MeThat Love Me~ Diana Ross





I wanna call the stars

星を呼びたいの


Down from the sky

空から降ってくる


I wanna live a day

毎日を生きたいの


That never dies

死ぬことなどないかのように


I wanna change the world

世界を変えたいのよ


Only for you

あなたのために


All the impossible

全て不可能だけど


I wanna do

私がしたいこと


I wanna hold you close

あなたを抱きしめたいの


Under the rain

雨の中で


I wanna kiss your smile

あなたの笑顔にキスして


And feel the pain

痛みを感じたいの


I know what's beautiful

何が美しいものなのかわかるわ


Looking at you

あなたを見てると


In a world of lies

嘘の世界で


You are the truth

あなたは真実なの




And baby

ねえ、ベイビー


Everytime you touch me

あなたが私に触れるたびに


I become a hero

私はヒーローになるの


I'll make you safe

あなたを守るわ


No matter where you are

あなたがどこにいたって


And bring you

連れて行くの


Everything you ask for

あなたが求める全ては


Nothing is above me

私の上にはなくて


I'm shining like a candle in the dark

私は暗闇のキャンドルのように輝いてるわ


When you tell me that you love me

あなたが愛してると言ってくれたら




I wanna make you see

あなたに見てもらいたいの


Just what I was

ただ、私のことを


Show you the loneliness

寂しさを見せるわ


And what it does

それがなんなのかも


You walked into my life

あなたは私の人生に入ってきたの


To stop my tears

私の涙を止めるために


Everything's easy now

今は全て簡単なの


I have you here

あなたがここにいるから




And baby

ねえ、ベイビー


Everytime you touch me

あなたが私に触れるたびに


I become a hero

私はヒーローになるの


I'll make you safe

あなたを守るわ


No matter where you are

あなたがどこにいたって


And bring you

連れて行くの


Everything you ask for

あなたが求める全ては


Nothing is above me

私の上にはなくて


I'm shining like a candle in the dark

私は暗闇のキャンドルのように輝いてるわ


When you tell me that you love me

あなたが愛してると言ってくれたら






In a world without you

あなたがいない世界では


I would always hunger

私は常に飢えてるのよ


All I need is your love to make me stronger

私を強くするために必要なのはあなたの愛だけで




And baby

ねえ、ベイビー


Everytime you touch me

あなたが私に触れるたびに


I become a hero

私はヒーローになるの


I'll make you safe

あなたを守るわ


And baby

ねえ、ベイビー


Everytime you touch me

あなたが私に触れるたびに


I become a hero

私はヒーローになるの


I'll make you safe

あなたを守るわ


No matter where you are

あなたがどこにいたって


And bring you

連れて行くの


Everything you ask for

あなたが求める全ては


Nothing is above me

私の上にはなくて


I'm shining like a candle in the dark

私は暗闇のキャンドルのように輝いてるわ


When you tell me that you love me

あなたが愛してると言ってくれたら


You love me

あなたは愛してくれる?


When you tell me that you love me

あなたが愛してくれるって言ってくれたら




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿