Translate

2020年7月6日月曜日

~U Move I Move~ John Legend feat Jhene Aiko





I don't need words, you don't need to say it

言葉はいらないよ、何も言わなくていい


Go with the feeling, and I'll do the same, woah

感情に任せるんだ、僕も同じようにするから


That's how this works, I put you first

これが上手にいく、キミを最優先にするから


You twist and you turn, I wanna learn

キミが苦しんでる時はキミを理解したい


When I'm lost, you give me order

道を見失ったらサインをちょうだい


Pull me back and push me forward

僕は前に後ろに引っ張って


Take me in and hold me, hold me closer

僕を受け入れて、近くに引き寄せて


I'll follow you up and over

キミについて行くさ


You control me, fast and slow

速くなったり、遅くなったりキミに支配されて




When you move, I move (I move)

キミが動いたら僕も動いて


Move (I'm caught in your groove)

そう(キミのグルーヴに夢中さ)


Yeah, I'm gonna stay right next to you

そう、キミの隣にずっといたい


Wherever you going, I'm going too

キミの行くところに僕もついて行くよ







If you're ever hurt, then I'm gonna bleed

もしも、あなたが傷ついたら私を血を流すの


But I'll pick you up and, put you back on your feet, oh woah, oh-oh

でも、私はあなたを立ち上がらせてまた歩き出せるようにしてあげる


That's how this works, I put you first

これでうまく行く、あなたを最優先するわ


Yeah, I do for you, what you want me to

そうね、あなたが望んでることをしてあげる


When I'm lost, you give me order

道を見失ったらサインをちょうだい


Pull me back and push me forward

僕は前に後ろに引っ張って


Take me in and hold me, hold me closer

僕を受け入れて、近くに引き寄せて


I'll follow you up and over

キミについて行くさ


You control me, fast and slow

速くなったり、遅くなったりキミに支配されて




When you move, I move

キミが動いたら僕も動いて


Move (I'm caught in your groove)

そう(キミのグルーヴに夢中さ)


Yeah, I'm gonna stay right next to you

そう、キミの隣にずっといたい


Wherever you going, I'm going too

キミの行くところに僕もついて行くよ







I can't believe that I've found someone like you

キミみたいな人に出会えるなんて思ってなかったんだ


Oh, someone who needs that somebody like

僕と同じように誰かを必要と感じてる人に出会えるなんて


I do

できるよ


Oh, oh-oh




I can't believe that I've found someone like you (na-na-na-na, na-na)

キミみたいな人に出会えるなんて思ってなかったんだ


Like you

キミのような人に




When you move, I move

キミが動いたら僕も動いて


Move (I'm caught in your groove)

そう(キミのグルーヴに夢中さ)


Yeah, I'm gonna stay right next to you

そう、キミの隣にずっといたい


Wherever you going, I'm going too

キミの行くところに僕もついて行くよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿