Translate

2020年7月24日金曜日

~Never Break~ John Legend





We got a good thing, babe

僕達っていい関係だよね


Whenever life is hard

生きるのが辛い時があっても


We'll never lose our way

道を見失うことはないんだ


'Cause we both know who we are

だって、僕達はお互いをわかり合ってるから


Who knows about tomorrow?

明日のことなんてわからないよ


We don't know what's in the stars

2人の運命だってわからない


I just know I'll always follow

ただわかってるのは僕がずっと


The light in your heart

キミの心の光に従うってことだけ


I'm not worried about us

2人の心配はしてないんだ


And I've never been

したことだってないし


We know how the story ends

この物語の結末は知ってるからね




We will never break

2人が離れることはないんだ


We will never break

僕達が


Built on a foundation

固い誓いの上に立って


Strong enough to stay

強く踏みとどまって


We will never break

2人は離れないんだ


As the water rises

波が高くなっても


And the mountains shake

山が揺れ動いても


Our love will remain

2人の愛は続いていくよ


We will never

僕達は


Nah, nah, never

絶対


We will never

離れたりしないんだ


Nah, nah, never

絶対にね







It's more than a good sensation

心地いい感覚では言い表せなくて


It's more than a passing fling

束の間の快感でもない


You are the explanation

キミがいてくれるから


Of what love really means

僕は愛なんだってわかるんだ


It's bigger than you and me

2人が合わさっただけじゃなくて


It's one plus one equals three

1+1が3になるような


When we talk about forever

僕達が永遠って言ったのなら


Then forever's what we mean

永遠だって本気で思ってるよ


So I'm not worried about us

だから僕達の心配はしないんだ


And I've never been

したこともなくて


No matter what may come our way

この先どんなことが起こっても




We will never break

2人が離れることはないんだ


We will never break

僕達が


Built on a foundation

固い誓いの上に立って


Strong than the pain

どんな痛みにも負けない


We will never break

2人は絶対に離れないんだ


As the water rises

波が高くなっても


And the mountains shake

山が揺れ動いても


Our love will remain

2人の愛は続いていくよ


We will never

僕達は


Nah, nah, never

絶対


We will never

離れたりしないんだ


Nah, nah, never

絶対にね


We will never

離れたりしないんだ


Nah, never

絶対に


We will never

離れたりしないんだ


No

絶対







The world is dangerous

世の中は厳しくて


Throw it all at us

容赦無く向かい風を吹かす


There's nothing we cannot take

でも僕達はきっと大丈だから




We will never break

2人が離れることはないんだ


We will never break

僕達が


Built on a foundation

固い誓いの上に立って


Strong enough to stay

強く踏みとどまって


We will never break

2人は離れないんだ


As the water rises

波が高くなっても


And the mountains shake

山が揺れ動いても


Our love will remain

2人の愛は続いていくよ


We will never

僕達は


Nah, nah, never

絶対


We will never

離れたりしないんだ


Nah, nah, never

絶対にね


We will never

離れたりしないんだ


Nah, never

絶対に


We will never

離れたりしないんだ


No

絶対




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿