Translate

2021年5月13日木曜日

~Rejection~ AC/DC

 


You better give me what I want 

欲しいものをくれよ


Or I'll bleed on you

じゃないとキミは血を流す


You don't give me what I need

言うことを聞けないのなら


And I'll come for you

キミを襲撃するしかないな


Better keep me on your side or I'll find you in the night

味方でいられないのなら、夜中にキミを見つけ出すよ


I got your name and your number and I'll set you all ablaze

名前も電話番号も知ってるさ、キミなんて燃やしてやる


Best give me what I want

欲しいものをくれよ




Or I'll come for you

でなければ


Yes, I'll come for you

そう、キミを襲撃するしかないな


If you reject me, I take what I want

もしも僕を拒否するなら好きな様にやらせてもらう


Disrespect me and you get burned

軽蔑してみろよ、キミは消されるぜ




Best keep me satisfied or you know I'll eat you alive

満足させておくんだな、じゃないとキミを叩きのめす


If you reject me, I take what I want

もしも拒否するのなら、好きな様にやらせてもらうさ


I got a ball and chain

僕には鉄球と鎖があって


And I'll hunt for you

キミを捕らえに行くんだ


I ain't got no name

僕には名前なんてなくて


I'll look out for you

キミを見張ってるんだ


Revenge, it ain't a sin

復讐さ、これ罪なんかじゃない


Look out, I'm comin' in

気をつけろよ、僕が向かってる


Kick me when I'm down, stand up without a sound

僕が弱ってる時に攻撃してみろ、音も立てずに立ちあがってみろ


Better play my game

僕のゲームを始めるんだな




Or I'll come for you

でなければ


Yes, I'll come for you

そう、キミを襲撃するしかないな


If you reject me, I take what I want

もしも僕を拒否するなら好きな様にやらせてもらう


Disrespect me and you get burned

軽蔑してみろよ、キミは消されるぜ


No, I don't want your money or greed

いや、キミの金や貪欲さはいらないよ


You better give me just what I need

僕が必要なものをくれよ


If you reject me

もしも、拒否するのなら


I take what I want

好きな様にやらせてもらうよ


Hey, hey, take what I want

なあ、好きな様に




If you reject me, I take what I want

もしも僕を拒否するなら好きな様にやらせてもらう


Disrespect me and you get burned

軽蔑してみろよ、キミは消されるぜ


No, I don't want your money or greed

いや、キミの金や貪欲さはいらないよ


You better give me just what I need

僕が必要なものをくれよ


If you reject me

もしも、拒否するのなら


I take what I want

好きな様にやらせてもらうよ


Hey, hey, take what I want

なあ、好きな様に


Take what I want

好きな様に


Take what I want

僕の好きなようにね




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿