Translate

2021年5月10日月曜日

~Wild Is The Wind~ Johnny Mathis

 



Love me, love me, say you do

どうか愛して、好きだって言って欲しいんだ


Let me love is like the wind

キミと飛び去りたいんだ、愛は風のように


And wild is the wind

激しく吹き荒れてるから


Give me more than one caress

そんな愛し方じゃもの足りないよ


Satisfy this hungriness

この飢えを満たしてほしい


Let the wind blow through your heart

風よ吹け、キミの心にも


For wild is the wind

私の愛の風は


You touch me

キミが僕に触れて


I hear the sound of mandolins

マンドリンの音が聞こえるんだ


You kiss me

僕に口付けて


And with your kiss the world begins

そのキスで初めて世界が始まるんだよ


You're spring to me, all things to me

キミは僕の青春、僕の全て


You're life itself

人生そのものなんだ


Like a leaf clings to a tree

葉っぱが木にしがみつくように


Oh, my darling, cling to me

愛しい人、離れないで


For we're creatures of the wind

だって、僕達は風の落とし子で


And wild is the wind, the wind

そして、その吹き荒ぶる風なんだ


Wild is my love for you

激しい愛よ、あなたへのね




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿