Translate

2021年5月3日月曜日

~Tired Of Waiting For You~ The Kinks

 


So tried 

すごく疲れたよ


Tried of waiting

待つくたびれて


Tried of waiting for you

キミを待つのにはもうウンザリなんだ


So tried

疲れたんだ


Tried of waiting

待ちくたびれて


Tired of waiting for you

キミを待つのにはウンザリなんだ




I was a lonely soul

僕は孤独な人間だった


I had nobody til I met you

キミに会うまでは友達も居なくて


But you keep-a me waiting

でも、キミは僕を待たせ続ける


All of the time

ずっと待ちぼうけで


What can I do?

僕に何が何ができるのかな?


It's your life

これはキミの人生


And you can do what you want

好きにすればいい


Do what you like

好きな様にね


But please don't keep-a me waiting

でも、お願いだから


Please don't keep-a me waiting

もう、待たせないでよ


'Cause I'm so tried

だって、もう疲れたんだ


Tried of waiting

待ちくたびれた


Tried of waiting for you

キミを待つのにはもうウンザリで


I was a lonely soul

僕は孤独な人間だった


I had nobody til I met you

キミに会うまでは友達も居なくて


But you keep-a me waiting

でも、キミは僕を待たせ続ける


All of the time

ずっと待ちぼうけで


What can I do?

僕に何が何ができるのかな?


It's your life

これはキミの人生


And you can do what you want

好きにすればいい


Do what you like

好きな様にね


But please don't keep-a me waiting

でも、お願いだから


Please don't keep-a me waiting

もう、待たせないでよ


'Cause I'm so tried

だって、もう疲れたんだ


Tried of waiting

待ちくたびれた


Tried of waiting for you

キミを待つのにはもうウンザリで




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿