Translate

2021年5月1日土曜日

~Save Your Tears~ Ariana Grande feat The Weeknd

 


I saw you dancing in a crowded room

人混みの中で踊ってるキミを見つけたんだ


You look so happy when I'm not with you

僕がいないと、キミは幸せそうで


But then you saw me, caught you by surprise

でも、僕がキミの視界に入るとキミはビックリして


A single teardrop falling from your eye

キミの目からは一粒の涙が溢れたんだ


I don't know why I run away

なんで逃げ出したのかな


I make you cru when I run away

僕はキミを泣かせて、逃げてしまった


Take me back 'cause I wanna stay

あの頃に戻して、一緒に居たかった


Save your tears for another

その涙は取ってて




Save your tears for another day

その涙は


Save your tears for another day

違う日に流すために




Met you once under a pisces moon

魚座の月の下で、あなたに会ったの


I kept my distance 'cause I know that you

距離を取ってたわ、だってわかってたの


Don't like when I'm with nobody else

私が知らない人と一緒にいると嫌よね


I couldn't help it, I put you through hell

仕方ないわ、あなたに地獄を味わってもらいたいから




I don't know why I run away

なんで逃げちゃったのかな


I make you cru when I run away

あなたを泣かせて、私は逃げちゃった




Boy, take me back 'cause I wanna stay

あの時に戻してよ、一緒にいたいから


Save your tears for another

その涙は取ってて


I realize that it's much too late

もう遅すぎるわ


And you deserve someone better

あなたにはもっといい人が似合ってる




Save your tears for another day

その涙は


Save your tears for another day

違う日に流すために


I don't know why I run away

なんで逃げたのかな


I make you cru when I run away

キミを泣かせて逃げ出してしまった


Save your tears for another day 

その涙は


Ooh, girl, I said

ねえ、聞いて


Save your tears for another day

違う日に流すために


Save your tears for another

その涙は取ってて


Save your tears for another day

その涙は


Save your tears for another day

違う日に流すために



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿