Translate

2021年11月22日月曜日

~Everyday Will Be Like A Holiday~ Eric Clapton

 


Every day will be like a holiday

毎日が祝日みたいになる


When my baby, when my baby comes home

僕の愛しい人が家に帰ってくると


She's been gone

彼女と離れて


Such a long time

随分経った


Ever since she's been gone

彼女がいなくなってからも


She's been on my mind 

僕の心に彼女はいて


I got a letter

ちょうど昼頃に


Just about noon

手紙をもらった


She said don't you worry darling

心配しないで


I'll be home soon

もうすぐ家に帰るからって書いてあった




Every day will be like holiday

毎日が祝日みたいで


When my baby, when my baby comes home

僕の愛しい人が家に帰ってくると




I never have to worry

心配することはないよ


I am sitting by the phone

僕は電話の横に座ってる


When she gets here

彼女が着いたら


I'll never be alone

もう寂しくなんかないよ


She said she'll get here

今日の何時かに


Sometimes today

彼女は着くって言った


I know when she gets here

帰って来たら


She'll never go away

彼女がいなくなることはないんだ




Every day will be like holiday

毎日が祝日みたいで


When my baby, when my baby comes home

僕の愛しい人が家に帰ってくると


Every day will be like holiday

毎日が祝日みたいで


When my baby, when my baby comes home

僕の愛しい人が家に帰ってくると



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿