Translate

2021年11月26日金曜日

~Venus~ Shocking Blue

 


A goddess on a mountain top

山頂の女神


Was  burning like a silver flame

銀色に輝く


The summit of beauty and love

美と愛の極致




And Venus was her name

その名はヴィーナス


She's got it, yeah

彼女はとても魅力的で


She's got it

輝いてる


Well, I'm your Venus, I'm your fire

そう、私があなたのヴィーナス、あなたの炎


At your desire

お気に召すままに


Well, I'm your Venus, I'm your fire

そう、私があなたのヴィーナス、あなたの炎


At your desire

あなたの思うがまま




Her weapon were her crystal eyes

彼女の武器は水晶の瞳


Making every man mad

男は全員イチコロで


Black as a dark night she was

暗黒の闇夜の様でもあり


Got what no one else had

誰にもない、一面があるの




She's got it, yeah

彼女はとても魅力的で


She's got it

輝いてる


Well, I'm your Venus, I'm your fire

そう、私があなたのヴィーナス、あなたの炎


At your desire

お気に召すままに


Well, I'm your Venus, I'm your fire

そう、私があなたのヴィーナス、あなたの炎


At your desire

あなたの思うがまま


She's got it, yeah

彼女はとても魅力的で


She's got it

輝いてる


Well, I'm your Venus, I'm your fire

そう、私があなたのヴィーナス、あなたの炎


At your desire

お気に召すままに


Well, I'm your Venus, I'm your fire

そう、私があなたのヴィーナス、あなたの炎


At your desire

あなたの思うがまま



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿