Translate

2021年11月13日土曜日

~Tenement Time~ Johnny Marr

 


Forever, forever is mine

永遠は僕のものなんだ


Together, tenement time

一緒に、借家の時間さ


Whatever, whatever we find

何でも僕達は何を見つけても


Forever, in tenement time

永遠に、借家の時間なんだ




Riding on release second generation

滑り出しが良くても2代目


Here we go found again

また繰り返されるか


Never looked down was a sweet sensation

僕は下を見てない方がよかった


Happy ever after again

もう一度幸せになれますように


Sucking and seeing straight through the future

未来のことを予想して飲み込む


Love what's coming girl

これから来るものを愛せばいいんだ


Eyes thrown on belief, eyes thrown on belief

信念に目を向ける


Eyes thrown all we need, eyes thrown all we need

僕達は必要としてるものに目を向けるんだ




Forever, forever is mine

永遠は僕のものなんだ


Together, tenement time

一緒に、借家の時間さ


Whatever, whatever we find

何でも僕達は何を見つけても


Forever, in tenement time

永遠に、借家の時間なんだ


Forever, forever is mine

永遠は僕のものなんだ


Together, tenement time

一緒に、借家の時間さ


Whatever, whatever we find

何でも僕達は何を見つけても


Forever, in tenement time

永遠に、借家の時間なんだ




Second sided never missed a sound

両面で聞き漏らしたことがなくて


Look what's coming again

また来るものを見ろよ


Going thru space, slipping through the crossfire

宇宙を通して十字砲火を免れる


Look what's coming again

また来るものを見ろよ


I've been in that street 

その道で色々追いかけてきた


Here we go round again

またここから繰り返すのか


Eyes thrown on belief, eyes thrown on belief

信念に目を向ける




Forever, forever is mine

永遠は僕のものなんだ


Together, tenement time

一緒に、借家の時間さ


Whatever, whatever we find

何でも僕達は何を見つけても


Forever, in tenement time

永遠に、借家の時間なんだ


Forever, forever is mine

永遠は僕のものなんだ


Together, tenement time

一緒に、借家の時間さ


Whatever, whatever we find

何でも僕達は何を見つけても


Forever, in tenement time

永遠に、借家の時間なんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿