Translate

2022年8月3日水曜日

~Cross The Sea~ Alex G

 


(Fall on my knees crawl on my knees) 

「跪く、這いつくばるんだ」




I cross the sea, yeah yeah yeah

僕は海を渡るから


You can leave it to me, oh yeah

全て、僕に任せて


I cross the field for my baby

僕は彼女のために草原を渡るんだ


You can believe in me, yeah

僕を信じて




In me, yeah

僕を


(You take care of me)

「キミは僕の面倒を見て」


You see how I make you smile, yeah

僕はキミをこんなに笑顔にできるから


You put your foot down and I run wild, yeah

キミは地に足がついてるけど、僕は気ままに駆け回る


So wild, yeah

気ままに


You see now that nothing is final, no

何事にも終わりなんてないから


I cut myself into vinyl

僕はレコードになるよ




I cross the sea, yeah yeah yeah

僕は海を渡るから


You can leave it to me, oh yeah

全て、僕に任せて


I cross the field for my baby

僕は彼女のために草原を渡るんだ


You can believe in me, yeah

僕を信じて



Thank you for watching♪Have a good time♪



See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿