Translate

2022年8月12日金曜日

~Light Of Day~ Odesza

 


If I reach the light of day now

もしも今、陽の光に届いたなら


If I reach the light, I'm okay

もしもその光に届いたなら、僕は大丈夫


If I reach the light of day now

もしも今、陽の光に届いたのなら


On my way

この道の途中で


If I reach the light of day now

もしも今、陽の光に届いたら


Somewhere on my way

この道のどこかで


If I reach the light, I'm okay

その光に届いたら、僕は大丈夫さ


If I reach the light of day now

もしも今、陽の光に届いたら


If I reach the light, I'm okay

その光に届いたら、僕は大丈夫さ


If I reach the light of day now

もしも今、陽の光に届いたなら


If I reach the light, I'm okay

もしもその光に届いたなら、僕は大丈夫


If I reach the light of day now

もしも今、陽の光に届いたのなら


Somewhere on my way

この道のどこかで


If I reach the light, I'm okay

その光に届いたら、僕は大丈夫さ



Thank you for watching♪Have a good time♪



See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿