Translate

2017年5月17日水曜日

~Beautiful Now~ Zedd feat Jon Bellion













I see what you're wearing

キミが何を着ているか分かるんだ




There's nothing beneath it

下には何も履いてないね




Forgive me for staring

思わず見つめてしまう




Forgive me for breathing

固唾を飲んでね




We might not know why

理由は分からないだろうし




We might not know how

どんな風にかも分からないと思うよ




But baby, tonight

でもベイビー、今夜




We're beautiful now

僕達は美しいんだ、今この瞬間







We're beautiful now

僕達は美しい




We're beautiful now

僕達は美しいんだ










We might not know why

理由は分からないだろうし




We might not know how

どんな風にかも分からないと思う




But baby, tonight

だけどベイビー、今夜




We're beautiful now

僕達は美しいんだ、今のこの瞬間




We'll light up the sky

僕達は空を照らして




We'll open the clouds

雲を吹き飛ばすんだ




'Cause baby, tonight

だってベイビー、今夜




We're beautiful now

僕達は美しいんだ、今のこの瞬間







We're beautiful

僕達は美しい




We're beautiful

僕達は美しいんだ




Wherever it's going

それがどこに行っても




I'm gonna chase it

僕はそれを追いかけるさ




What's left of this moment

この瞬間に、残されてるものを




I'm not gonna waste it

僕は無駄にしたくないんだ




Stranded together

一緒に動けなくなって




Our worlds have collided

僕達は出逢った




This won't be forever

でも、これは永遠じゃないと思う




So why try to fight it?

だったら、なぜあらがう理由があるんだい?







We're beautiful now

僕達は美しいんだ、今この瞬間




We're beautiful now

僕達は美しいんだ、今のこの瞬間が




We might not know why

理由は分からないだろうし




We might not know how

どんな風かも分からないと思う




But baby, tonight

でもねベイビー、今夜




We're beautiful now

僕達は美しいんだ




We'll light up the sky

僕達は空を照らして




We'll open the clouds

雲を吹き飛ばすんだ




'Cause baby, tonight

だって、ベイビー、今夜




We're beautiful now

僕達は美しいんだ







We're beautiful

僕達は美しい




We're beautiful

僕達は美しいんだ




Let's live tonight like fireflies

蛍みたいに今夜を過ごそう




And one by one light up the sky

そして、それぞれが空に明かりを灯すんだ




We disappear and pass the crown

僕達の番が終わったら、王冠を次に渡すんだ




You're beautiful, you're beautiful

キミは美しい、キミは美しいんだ







We're beautiful now

そして、僕達は美しいんだ、今のこの瞬間が





We're beautiful now (beautiful)







We're beautiful now







We're beautiful now







We're beautiful







We're beautiful

僕達は美しい





We're beautiful now

僕達は美しいんだ、今のこの瞬間





We're beautiful now

僕達は美しいんだ、今のこの瞬間




We're beautiful now

僕達は美しいんだ、今のこの瞬間




We're beautiful now

僕達は美しいんだ、今のこの瞬間




We're beautiful now

僕達は美しいんだ、今のこの瞬間が




We're beautiful

僕達は美しいんだ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿