Translate

2017年5月16日火曜日

~Party in the USA~ Miley Cyrus













I hopped off the plane at LAX

ロサンゼルスの空港に降り立ったの




With a dream and my cardigan

夢とカーディガンを持って




Welcome to the land of fame excess

ようこそ、自意識過剰な街へ




Am I gonna fit in?

私はここでやっていけるかな?




Jumped in the cab

タクシーに飛び乗って




Here I am for the first time

初めてここに来たの




Look to the right and I see the Hollywood sign

右にはハリウッドサイン




This is all so crazy

ワクワクするものばっかり




Everyday seems so famous

みんなが有名人に見えるわ







My tummy's turnin and I'm feelin kinda home sick

私、お腹を壊したみたい、そしてちょっとホームシック




Too much pressure and I'm nervous

すごいプレッシャーでビクビクしてる




That's when the taxi man turned on the radio

そんな時、タクシーマンがラジオをつけたの




And a Jay-Z song was on

そして、Jay-Zの歌が流れてきた




And a Jay-Z song was on

そして、Jay-Zの歌が流れてきた




And a Jay-Z song was on

そして、Jay-Zの歌が流れてきたの







Sp I put my hands up

私が手をあげると




They're playing my song

みんなが私の歌を踊るの




And the butterflys fly away

そして蝶が飛び去る




Noddin' my head like yea

頭を揺らして




Movin my hips like yea

腰を振り動かして




I got my hands up

私が手をあげると




They're playing my song

みんなは私の歌を歌う




I know I'm gonna be OK

もう、これで大丈夫ね




Yea, it's a party in the USA

だって、これは私の国のパーティーなの!





Yea, it's a party in the USA

これは私の国のパーティーなの!




Get to the club in my taxi cab

タクシーでクラブに着いたの




Everybody's look'in at me now

みんな私を見てるわ




Like "who's that chick, that rockin' kicks? She gotta be from out of town"

”あの子は誰?あの夢中になってるあの子は?多分、外から来た娘だ”ってね




So hard with my girls not around me

周りの娘達はちょっと嫌なの




It's definitely not a Nashville party

ナッシュビルのパーティーとは違う




Cause all I see are stilettos

だって、みんなスティレットヒールだし




I guess I never got the memo

私はメモすることはないと思うわ







My tummy's turnin and I'm feelin kinda home sick

私、お腹を壊したみたい、そしてちょっと家が恋しいの




Too much pressure and I'm nervous

すごいプレッシャーで、ビクビクしてるの




That's when the D.J. dropped my favorite tune

その時、DJが私のお気に入りを流したの




And a Britney song was on

そして、ブリトニーの歌が流れてきた




And a Britney song was on

ブリトニーの歌が流れてきた




And a Britney song was on

ブリトニーの歌が流れてきたの







So I put my hands up

私が手をあげると




They're playing my song

みんなが私の歌を踊るの




And the butterflys fly away

そして蝶が飛び去る




Noddin' my head like yea

頭を揺らして




Movin my hips like yea

腰を振り動かして




I got my hands up

私が手をあげると




They're playin my song

みんな私の歌を歌うの




I know I'm gonna be OK

もう、これで大丈夫よ




Yea, it's a party in the USA

だって、これは私の国のパーティーなの!




Yea, it's a party in the USA

だって、これは私の国のパーティーなのよ!





Feel like hoppin' on a flight (on a fight)

飛行機に乗って飛んでいきたい気分なの




Back to my hometown tonight (town tonight)

今夜、家に帰りたい




Something stops me everytime (everytime)

でも、いつも何かが私を引き留めるの




The DJ plays my song and I feel alright

DJが私の曲を流せばそれで満足なの







So I put my hands up

私が手をあげると




They're playing my song

みんなが私の歌を踊るの




And the butterflys fly away

そして蝶が飛び去る




Noddin' my head like yea

頭を揺らして




Movin my hips like yea

腰を振り動かして




I got my hands up

私が手をあげると




They're playin my song

みんな私の歌を歌うの




I know I'm gonna be OK

もう、これで大丈夫よ




Yea, it's a party in the USA

だって、これは私の国のパーティーなの!




Yea, it's a party in the USA

だって、これは私の国のパーティーなのよ!




So I put my hands up

私が手をあげると




They're playing my song

みんなが私の歌を踊るの




And the butterflys fly away

そして蝶が飛び去る




Noddin' my head like yea

頭を揺らして




Movin my hips like yea

腰を振り動かして




I got my hands up

私が手をあげると




They're playin my song

みんな私の歌を歌うの




I know I'm gonna be OK

もう、これで大丈夫よ




Yea, it's a party in the USA

だって、これは私の国のパーティーなの!




Yea, it's a party in the USA

だって、これは私の国のパーティーなのよ!










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿