Translate

2017年5月22日月曜日

~I was born to love you~ Queen













I was born to love you

僕は君を愛するために生まれてきたんだ




With every single beat of my heart

心のすべての鼓動で




Yes, I was born to take care of you

僕は君を愛するために生まれてきたんだ



Every single day...

どんな日でもずっと







I was born to love you

僕は君を愛するために生まれてきたんだ




With every single beat of my heart

心のすべての鼓動で




Yes, I was born to take care of you

僕は君を愛するために生まれてきたんだ




Every single day of my life

どんな日でもずっと




You are the one for me

君は僕の運命の人で




I am the man for you

僕は君の運命の人なんだ




You were made for me

君は僕のためのもので




You're my ecstasy

君は僕のエクスタシーなんだ




If I was given every opportunity

もしも、機会があるのなら




I'd kill for your love

僕は君の愛のために死ねるんだ




So take a chance with me

だから僕に賭けてみてよ




Let me romance with you

僕と恋をして




I'm caught in a dream

夢にとらわれるんだ




And my dream's come true

そして、夢が現実になったんだ




It's so hard to believe

信じられないけど




This is happening to me

僕に起きているんだ




An amazing feeling

素晴らしい気持ちが




Comin' through

今、やって来てる







I wanna love you

僕は君を愛したい




I love every little thing about you

どんな小さなことでも




I wanna love you, love you, love you

僕は君を愛したいんだ




Born- to love you

そう、愛するために生まれてきた




Born- to love you

愛するために生まれてきたんだ




Yes, I was born to love you

君を愛するために生まれてきたんだ




Born- to love you

愛するために生まれてきたんだ




Born- to love you

愛するために生まれてきたんだ




Every single day- of my life

どんな日でもずっと




An amazing feeling

素晴らしい気持ちが




Coming through

今、やって来るんだ







Yes, I was born to love you

そう、君を愛するために生まれてきたんだ




Every single day of my life

どんな日でもずっと




Go, I love you babe

君を愛してるんだ




Yes, I was born to love you

そうさ、君を愛するために生まれてきたんだ




I wanna love you, love you, love you

君を愛したい




I wanna love you

君を愛したいんだ




I get so lonely, lonely, lonely

そして僕は、すごく孤独な気持ちなんだ




Yeah, I want to love you

そう、君を愛する為に




Yeah, give it to me

僕に愛をくれよ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿