Translate

2017年5月8日月曜日

~Move Your Body~ Sia













Poetry in your body you got it in every way

あなたの体の中の”唄”が語っているわ




And can't you see it's you I'm watching?

私が見てるのはあなただってわからないの?




I am hot for you in every way

私はあなたに夢中なの




And turn around, let me see you

くるっと回って見せて




Wanna free you with my rhythm

あなたのリズムで解放したいの




I know you can't get enough

私が充分じゃないのは知ってるわ




When I turn up with my rhythm

私のリズムで盛り上げる時ね







Your body's poetry, speak to me

あなたの体の唄が私に語りかけてるわ




Won't you let me be your rhythm tonight?

今夜、あなたのリズムにならせてくれる?




(Move your body, move your body)

(体を動かして、動かして)




I wanna be your muse, use my music

あなたの喜びになりたいの、私の音楽を使って




And let me be your rhythm tonight

今夜、あなたのリズムにならせて




(Move your body, move your body)

(体を動かして、動かして)




Your body's poetry speak to me

あなたの体の唄が私に語りかけてるの




Won't you let me be your rhythm tonight?

今夜、あなたのリズムにならせてくれる?




(Move your body, move your body)

(体を動かして、動かして)




I wanna be your muse, use my music

あなたの喜びになりたいの、私の音楽で




And let me be your rhythm tonight

今夜、あなたのリズムにならせて




(Move your body, move your body)

(体を動かして、動かして)




Oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh, oh-oh-oh-oh






Oh-oh-oh, oh, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh






Ohoh-oh-oh, oh-oh-oh, oh, oh












Poetry in your body

あなたの体の中の唄




Got me started, may it never end

もう始まってしまったわ、終わることはないかもしれない




Feel my rhythm in your system

あなたの方法で、私のリズムを感じて




This is living, I'm your only friend

これは生きているの、私はあなたの唯一の友達




Feel the beat in your chest

胸のビートを感じて




Beat your chest like an animal

獣のように胸を打つの




Free the beast from it's cage

檻から獣を解放するの




Free the rage like an animal

獣のように猛威を解き放つの







Your body's poetry, speak to me

あなたの体の唄が私に語りかけてるわ




Won't you let me be your rhythm tonight?

今夜、あなたのリズムにならせてくれる?




(Move your body, move your body)

(体を動かして、動かして)




I wanna be your muse, use my music

あなたの喜びになりたいの、私の音楽を使って




And let me be your rhythm tonight

今夜、あなたのリズムにならせて




(Move your body, move your body)

(体を動かして、動かして)




Your body's poetry speak to me

あなたの体の唄が私に語りかけてるの




Won't you let me be your rhythm tonight?

今夜、あなたのリズムにならせてくれる?




(Move your body, move your body)

(体を動かして、動かして)




I wanna be your muse, use my music

あなたの喜びになりたいの、私の音楽で




And let me be your rhythm tonight

今夜、あなたのリズムにならせて




(Move your body, move your body)

(体を動かして、動かして)






Oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh, oh






Oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh, oh






Oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh, oh






Oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh, oh






Your body's poetry

あなたの体の唄




Move your body for me

私のために体を動かして




Your body's poetry

あなたの体の唄




Move your body for me

私のために体を動かして




Me, me, me, me, me, me.....

私のために、私のために.....







Your body's poetry, speak to me

あなたの体の唄が私に語りかけてるわ




Won't you let me be your rhythm tonight?

今夜、あなたのリズムにならせてくれる?




(Move your body, move your body)

(体を動かして、動かして)




I wanna be your muse, use my music

あなたの喜びになりたいの、私の音楽を使って




And let me be your rhythm tonight

今夜、あなたのリズムにならせて




(Move your body, move your body)

(体を動かして、動かして)




Your body's poetry speak to me

あなたの体の唄が私に語りかけてるの




Won't you let me be your rhythm tonight?

今夜、あなたのリズムにならせてくれる?




(Move your body, move your body)

(体を動かして、動かして)




I wanna be your muse, use my music

あなたの喜びになりたいの、私の音楽で




And let me be your rhythm tonight

今夜、あなたのリズムにならせて




(Move your body, move your body)

(体を動かして、動かして)




Oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh, oh
[×8]












Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿