Translate

2017年5月30日火曜日

~Something Just Like This~ The Chainsmokers feat Coldplay













I've been reading books of old

古い本を読んでるんだ




The legends and the myths

伝説と神話たちの




Achilles and his gold

アキレスと金のね




Hercules and his gifts

ヘラクレスとその才能




Spiderman's control

スパイダーマンの力




And Batman with his fists

バットマンの拳




And clearly I don't see myself upon that list

明らかに自分はそのリストにはいないんだ




But she said, where'd you wanna go?

でも、彼女は言ったんだ、あなたはどこに行きたいの?




How much you wanna risk?

どんなリスクを冒したいの?




I'm not looking for somebody

僕は何も探してない




With some superhuman gifts

超人的な才能を持った人なんか




Some superhero

スーパーヒーローなんか




Some fairytale bliss

おとぎ話なんか




Just something I can turn to

僕が探してるのは頼りに出来るもの




Somebody I can kiss

キスできる人







I want something just like this

僕はこんなものが欲しい




Doo-doo-doo, doo-doo-doo






Doo-doo-doo, doo-doo






Doo-doo-doo, doo-doo-doo






Oh, I want something just like this

そう、僕はこんなものが欲しい




Doo-doo-doo, doo-doo-doo






Doo-doo-doo, doo-doo






Doo-doo-doo, doo-doo-doo






Oh, I want something just like this

僕はこんなものが欲しい




I want something just like this

こんなものが欲しい










I've been reading books of old

古い本を読んでるんだ




The legends and the myths

伝説と神話たちの




The testaments they told

彼らが残してきた遺言




The moon and its eclipse

月の満ち欠け




And Superman unrolls

スーパーマンが




A suit before he lifts

スーツを脱いだとしても




But I'm not the kind of person that it fits

僕にはその服は合わないんだ







She said, where'd you wanna go?

でも、彼女は言ったんだ、あなたはどこに行きたいの?




How much you wanna risk?

どんなリスクを冒したいの?




I'm not looking for somebody

僕は何も探してないんだ




With some superhuman gifts

超人的な才能を持った人なんか




Some superhero

スーパーヒーローなんか




Some fairytale bliss

おとぎ話なんか




Just something I can turn to

僕は探してるのは頼りに出来るもの




Somebody I can miss

恋しいと思える人




I want something just like this

僕はこんなものが欲しいの




I want something just like this

僕はこんなものが欲しい







Oh, I want something just like this

僕はこんなものが欲しいの




Doo-doo-doo, doo-doo-doo






Doo-doo-doo, doo-doo






Doo-doo-doo, doo-doo-doo






Oh, I want something just like this

そう、僕はこんなものが欲しいんだ




Doo-doo-doo, doo-doo-doo






Doo-doo-doo, doo-doo






Doo-doo-doo, doo-doo-doo





Where's you wanna go?

あなたはどこに行きたいの?




How much you wanna risk?

どんなリスクを冒したいの?




I'm not looking for somebody

僕は何も探してない




With some superhuman gifts

超人的な才能を持った人なんか




Some superhero

スーパーヒーローなんか




Some fairytale bliss

おとぎ話なんか




Just something I can turn to

僕が探してるのは頼りに出来るもの




Somebody I can kiss

キスできる人




I want something just like this

僕はそんなものを探してる





Oh, I want something just like this






Oh, I want something just like this






Oh, I want something just like this






Oh, I want something just like this

そんなものを僕は探してるんだ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿