Translate

2017年5月11日木曜日

~Symphony~ Clean Bandit feat Zara Larsson













I've been hearing symphonies

私はシンフォニーを聴いているの




Before all I heard was silence

他に何も聞こえなくなるまで




A rhapsody for you and me

ラプソディーはあなたと私のためで




And every melody is timeless

メロディーは永遠なの




Life was stringing me along

人生は私を騙していたの




Then you came and you cut me loose

あなたはやって来たけど、いなくなったみたい




Was solo singing on my own

それからは私だけで歌ってたの




Now I can't find the key without you

あなた無しじゃ、キーが見つけられないの




And now your song is on repeat

今、あなたの曲が繰り返し流れていて




And I'm dancin' on to your heartbeat

私はあなたの鼓動に合わせて踊ってる




And when you're gone, I feel incomplete

あなたがいなくなると私の心は物足りなくなる




So if you want the truth

だからもし、あなたが真実を望むのなら







I just wanna be part of your symphony

私はあなたのシンフォニーの一部になりたいの




Will you hold me tight and not let go?

これからも強く抱きしめて離さないで欲しいの




Symphony

シンフォニー




Like a love song on the radio

ラジオから流れるラブソングみたいに




Will you hold me tight and not let go?

強く抱きしめて離さないで欲しいの










I'm sorry if it's all too much

迷惑だったら謝るわ




Every day you're here, I'm healing

あなたが毎日ここにいると癒されるの




And I was runnin' out of luck

私は運を使い果たしたみたい




I never though I'd find this feeling

二度とこの気持ちは見つけられないと思うの




'Cause I've been hearing symphonies

だって、今までシンフォニーを聴いてきたから




Before all I heard was silence

他に何も聞こえなくなるまでね




A rhapsody for you and me

ラプソディーはあなたと私のためで




(A rhapsody for you and me)

ラプソディーはあなたと私のため




And every melody is timeless

メロディーはすべて永遠なの




And now your song is on repeat

今、あなたの曲が繰り返し流れていて




And I'm dancin' on to your heartbeat

私はあなたの鼓動に合わせて踊ってる




And when you're gone, I feel incomplete

あなたがいなくなると、私の心は物足りなくなる




So if you want the truth

だからもし、あなたが真実を望むのなら







I just wanna be part of your symphony

私はあなたのシンフォニーの一部になりたいの




Will you hold me tight and not let go?

これからも強く抱きしめて離さないで欲しいの




Symphony

シンフォニー




Like a love song on the radio

ラジオから流れるラブソングみたいに




Will you hold me tight and not let go?

強く抱きしめて離さないで欲しいの





And now your song is on repeat

今、あなたの曲が繰り返し流れていて




And I'm dancin' on to your heartbeat

私はあなたの鼓動に合わせて踊ってる




And when you're gone, I feel incomplete

あなたがいなくなると、私の心は物足りなくなる




So if you want the truth

だからもし、あなたが真実を望むのなら




I just wanna be part of your symphony

私はあなたのシンフォニーの一部になりたいの




Will you hold me tight and not let go?

これからも強く抱きしめて離さないで欲しいの




Symphony

シンフォニー




Like a love song on the radio

ラジオから流れるラブソングみたいに




Symphony

シンフォニー




Will you hold me tight and not let go?

強く抱きしめて離さないで欲しいの




Symphony

シンフォニー




Like a love song on the radio

ラジオから流れるラブソングのように




Will you hold me tight and not let go?

強く抱きしめて、離さないで欲しいの










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿