Translate

2017年5月13日土曜日

~Love Somebody~ Maroon 5













I know your inside, you're feeling so hollow

キミが虚しく感じてることは分かってる




And it's a hard pill for you to swallow

キミには辛い薬だったろう




But if I fall for you, I'll never recover

でも、キミを好きになってしまったら、もう立ち直れなくなりそうなんだ




If I fall for you, I'll never be the same

キミを好きになってしまったら、元に戻れなくなりそうなんだ







I really wanna love somebody

誰かを好きになりたい




I really wanna dance the night away

一晩中踊りあかしたいんだ




I know we're only half way there

僕達が道半ばだってことは分かってるんだ




 But you take me all the way,  you take me all the way

キミは最後まで僕を連れて行ってくれる




I really wanna touch somebody

誰かに触れたいよ




I think about you every single day

毎日キミのことばかり考えてる




I know we're only half way there

僕達が道半ばだってことは分かってる




But you take me all the way, you take me all the way

キミは僕を最後まで連れて行ってくれるんだ









You're such a hard act for me to follow

キミについて行くのは大変さ




Love me today don't leave me tomorrow, yeah

今日、僕を愛して明日、僕を置いて行かないで欲しい




But if I fall for you, I'll never be the same

でも、キミを好きになってしまったら、もう立ち直れなくなりそうなんだ







I really wanna love somebody

誰かを好きになりたいんだ




I really wanna dance the night away

一晩中踊りあかしたいんだ




I know we're only half way there

僕達が道半ばだってことは分かってる




 But you take me all the way,  you take me all the way

キミは僕を最後まで連れて行ってくれる




I really wanna touch somebody

誰かに触れたいよ




I think about you every single day

毎日キミのことを考えてるんだ




I know we're only half way there

僕達が道半ばだってことは分かってる




But you take me all the way, you take me all the way

キミは僕を最後まで連れて行ってくれる




Oh, oh, oh, oh






I don't know where to start, I'm just a little lost

どこから始めたらいいのか分からないんだ、迷ったみたいだよ




I wanna feel like we never gonna ever stop

止まる気がしないように感じたい




I don't know what to do, I'm right in front of you

どうしていいのか分からないんだ、僕は目の前にいて




Asking you to say, you should stay, stay with me tonight, yeah

一緒に居て欲しいって願ってる、今夜一緒に居て欲しいんだ







I really wanna love somebody

誰かを好きになりたいんだ




I really wanna dance the night away

一晩中踊りあかしたい




I know we're only half way there

僕達が道半ばだってことは分かってる




But you take me all the way,  you take me all the way

キミは僕を最後まで連れて行ってくれる




I really wanna touch somebody

毎日キミのことを考えてる




I think about you every single day

キミと僕はもう終わったんだ




I know we're only half way there

毎日ずっとキミのことだけを思ってた




But you take me all the way, you take me all the way

まだ、全てが終わりってわけじゃないんだろうけど




Oh, oh, oh, oh






You take me all the way, you take me all the way

僕とキミとではもう違うんだ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿