Translate

2018年9月5日水曜日

~All I Got~ Said The Sky feat Kwesi













I told you I would come back home

僕はキミに家に帰って来るって言ったんだ


I know you hate tone alone

キミは独りぼっちじゃないんだ


Instead of kissing you goodnight I'm kissing strangers

キミとおやすみのキスをせずに


Always listen but I'll never learn

僕はキミの知らない人とキスをするんだ


Shoulda been handing on your every word

いつも耳を傾けるけど


I was taking you for granted never realized the danger

キミに耳を傾けるべきだったんだ、全く危険に気づかなかったんだ







And now I took too long

時間をかけすぎたんだ


And now she's gone

今、彼女は居ない


If I only knew right from wrong

もしも、僕に良し悪しの判断がついてたら


She'd be right back in my arms

彼女は戻って来ただろうね


(All I got is you)

(キミしか居ないんだ)


(All I got is you)

(僕にはキミしか)


(All I got is)

(僕には)










I always meant to hold you closer

キミを近くに抱きしめるつもりだったんだ


But I don't always do what I'm supposed to

でも、僕がいつもすることをしなかったんだ


Now you're slipping through my fingers and I don't know what to do

今、キミを逃がしてしまって、僕はどうしたらいいのかわからないんだ


And I keep hoping you call back

そして、キミからの電話を待ち続けてる


Can we forget about the past

僕達は過去のことを忘れられるかな?


Cause baby all I really want is you

だってベイビー、本当に欲しいのはキミだけなんだ







And now I took too long

時間をかけすぎたんだ


And now she's gone

今、彼女は居ない


If I only knew right from wrong

もしも、僕に良し悪しの判断がついてたら


She'd be right back in my arms

彼女は戻って来ただろうね


(All I got is you)

(キミしか居ないんだ)


(All I got is you)

(僕にはキミしか)


(All I got is)

(僕には)










4 am and I cannot say goodbye

朝4時にさよならも言えない


Crawling back home I'd do anything for you

家まで這い戻って、キミの為ならなんでもするよ


And I'm sitting up awake and now I can't forget you and I don't know what to do

僕は寝ないで起きてる、キミのことが忘れられないんだ


Yeah, yeah, yeah




(All I got is)

(僕には)










(All I got is you)

(僕には)


(All I got is you)

(キミしか居ないんだ)


(All I got is you)

(僕にはキミしか)


(All I got is )

(僕には)




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿