Translate

2018年9月27日木曜日

~Never Be The Same~ Camila Cabello










Something must've gone wrong in my brain

きっと、頭の中で何か悪いことが起こったの


Got your chemicals all in my veins

きっとあなたの化学物質が私の血管を満たしたの


Feeling all the highs, feeling all the pain

おかげで私は気分が上がったり、苦しくなったりするの


Let go of the ways I used to fall in lane

執着してたものから離れるわ


Now I'm seeing red, not thinking straight

私は今、怒ってるの、物事をキチンと考えれずにいるわ


Blurring all the lines, you intoxicate me

色んなものの輪郭がボンヤリしてる、あなたが私を夢中にさせるからね







Just like nicotine, heroin, morphine

ニコチンやヘロインとかモルヒネを摂取した時みたいにね


Suddenly, I'm a fiend and you're all I need

突然、私は狂ったようになってしまう、私にとってあなたがすべてなの


All I need, yeah , all I need

あなたが必要なの、あなただけ


It's you, babe

それは、あなただけなの


And I'm a sucker for the way that you move, babe

そして、私はあなたの動きに夢中なの


And I could try to run, but it would be useless

逃げ出すことも出来たわ、でもそんなことしても無駄なの


You're to blame

酷い人よね


Just one hit, you will know I'll never be the same

一度あなたを味わってしまったら変わってしまうのよ


Sneaking in LA when the lights are low

私がLAを彷徨うのは光が小さくなってく時で


Off of one touch I could overdose

一度触れられただけで酔ってしまうの


He said "stop playing it safe, girl, I wanna see you lose control"

彼は言うの「無難に遊ぶなよ、キミのコントロールが効かなくなった時が見たいんだ」って


You're in my blood, you're in my veins, you're in my head

あなたは私の血液で、血管で、私のあなたの中に居るの





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿