Translate

2018年9月29日土曜日

~Him~ Sam Smith










Holy father

神父様


We need to talk

話しがあるんだ


I have a secret

私は、隠してることがあるんだ


That I can't keep

でももう、隠しきれない


I'm not the boy that

私は人とは違うんです


You thought you wanted

あなたが望むような男じゃないんだ


Please don't get angry

どうか、怒らないで


Have faith in me

僕を信じてください







Say I shouldn't be here but I can't give up his touch

祈る資格なんてないかもしれないけど、彼の思いを否定できないんだ


It is him I love

僕が愛してるのは


It is him

彼だから


Don't you try and tell me that God doesn't care for us

僕達を突き放すのはやめてくれないか?


It is him I love

僕が愛してるのは


It is him love

彼だから










I walk the streets of Mississippi

僕はミシシッピの街を歩きながら


I hold my lover by the hand

愛する人と手を繋いでる


I feel you staring when he is with me

その時、あなたの視線を感じるんだ


How can I make you understand?

どうやったら理解してくれますか?







Say I shouldn't be here but I can't give up his touch

祈る資格なんてないかもしれないけど、彼の思いを否定できないんだ


It is him I love

僕が愛してるのは


It is him

彼だから


Don't you try and tell me that God doesn't care for us

僕達を突き放すのはやめてくれないか?


It is him I love

僕が愛してるのは


It is him love

彼だから


Oh, I love

好きなんだ


No, no

お願いだ


I love

愛してる


I love

愛してるんだ


Him I love

彼を


Him I love

彼を愛してるんだ










Him I love

私は


Him I love

彼を愛してるんだ


Holy father

神父様


Judge my sins

裁いてください


I'm not afraid of what they will bring

僕は何が起きても恐れないから


I'm not the boy that you thought you wanted

僕はあなたが望むような男じゃないかもしれない、だって


I love him

僕は彼を愛してるから





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿