Translate

2018年9月30日日曜日

~Firestone~ Kygo feat Conrad Sewell










I'm  a flame

僕は大きな炎


You're a fire

キミは小さな炎


I'm the dark in need of light

僕は光を求める暗闇で


When we touch, you inspire

キミに触れた時、元気になれるんだ


Feel the change in me tonight

今夜、キミもそう感じると思うよ


So take me up, take me higher

だから、僕をもっと高いところまで連れて行って


There's a world not far from here

そう遠くないところにあるあそこへ


When can dance in desire

僕達で思いのままに踊るんだ


Or we can burn in love tonight

それとも今夜は2人一緒に恋に落ちようか







Our hearts are like firestone

僕達の心は火打ち石見たい


And when they strike, we feel the love

お互いにカチって擦れ合う時に愛を感じるんだ


Sparks will fly, they ignite our bones

火花が弾けて、僕達の骨を燃やすけど


But when they strike, we light up the world

でも2人がぶつかり合う時、この世界を明るく照らすんだ



Our hearts are like firestone

僕達の心は火打ち石見たい


And when they strike, we feel the love

お互いにカチって擦れ合う時に愛を感じるんだ


Sparks will fly, they ignite our bones

火花が弾けて、僕達の骨を燃やすけど


But when they strike, we light up the world

でも2人がぶつかり合う時、この世界を明るく照らすんだ







We light up the world

2人で世界を照らすんだ


Oooh oooh




World

この世界を


Oooh oooh




Firestone

火打ち石のようにね










I'm from X, you're from Y

僕達は互いに生まれも違う


Perfect strangers in the night

夜に出会う他人同士と変わらない


Here we are, come together

でもここに居るよ、一緒に行こう


To the world we'll testify

世界に向かって叫ぶんだ







Our hearts are like firestone

僕達の心は火打ち石見たい


And when they strike, we feel the love

お互いにカチって擦れ合う時に愛を感じるんだ


Sparks will fly, they ignite our bones

火花が弾けて、僕達の骨を燃やすけど


But when they strike, we light up the world

でも2人がぶつかり合う時、この世界を明るく照らすんだ


Our hearts are like firestone

僕達の心は火打ち石見たい


And when they strike, we feel the love

お互いにカチって擦れ合う時に愛を感じるんだ


Sparks will fly, they ignite our bones

火花が弾けて、僕達の骨を燃やすけど


But when they strike, we light up the world

でも2人がぶつかり合う時、この世界を明るく照らすんだ







We light up the world

2人で世界を照らすんだ


We light up the world

2人で世界を照らすんだ


Oooh oooh




World

この世界を


Oooh oooh




Firestone

火打ち石のようにね





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿