Translate

2018年9月20日木曜日

~Learn On~ DJ Snake feat Major Lazer










Do you recall, not long ago

覚えてる?そんなに昔のことじゃないんだけど


We would walk on the sidewalk

よく一緒に遊歩道を歩いたわよね


Innocent, remember?

無邪気だったあの時、覚えてる?


All we did was care for each for each other

あの時はお互いに気を使ってばっかだったわ


But the night was warm

でも、その夜は暖かかった


We were bold and young

2人とも大胆で、そして若かった


All around the wind blows

周りにはずっと風が吹いていて


We would only hold on to let go

離れようとしても私たちはずっと抱き合ってた







Blow a kiss, fire a gun

投げキッスを飛ばして、銃を打ち合ったり


We need someone to learn on

私達はいつも寄りかかれる誰かを必要としてるの


Blow a kiss, fire a gun

投げキッスを飛ばして、銃を打ち合ったり


All we need is somebody to learn on

でも私達はいつも寄りかかれる誰かを必要としてるの


Blow a kiss, fire a gun

投げキッスを飛ばして、銃を打ち合って


We need someone to learn on

私達は誰か寄りかかれる人を必要としてるだけなの


Blow a kiss, fire a gun

投げキッスを飛ばして、銃を打ち合って


All we need is somebody to learn on

私達はいつも寄りかかれる誰かを必要としてるだけなのよ






Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿