Translate

2018年9月8日土曜日

~Rise~ Katy Perry










I won't just survive

ただ、生きていくだけなんて嫌なのよ


Oh, you will see me thrive

あなたに私の人生の成功を見せてあげるわ


Can write my story

本になるくらいのものをね


I'm beyond the archetype

私は普通じゃないから


I won't just conform no matter how you shake my core

あなたが私の核をどれほど揺さぶってもね


Cause my roots, they run deep, oh

だって、私のルーツは深く根付いてるからね







Oh ye of so little faith

ああ、信仰心を持たない人達


Don't doubt it, don't doubt it

疑わないで、疑わないで


Victory is in my veins

勝利はこの血の中にあるの


I know it, I know it

わかってる、わかってるの


And I will not negotiate

妥協なんてしないわ


I'll fight it, I'll fight it

私は戦うの、戦い続ける


I will transform

変化し続けながら


When, when the fire's a my feet again

私の足が炎に囲まれた時


And the vultures all start circling

鷲達が円を描いて飛び出して来て


They're whispering, "you're out of time"

こう言うの”キミにはもう時間がない”って


But still, I rise

でもまだ、私は登っていくの


This is no mistake, no accident

これが間違いでもなければ事故でもないの


When you think the final end is near, think again

あなたに最後の日が近いって思っても、考え直してみるの


Don't be surprised, I will still rise

驚かないで、私はまだ登り続けるの










I must stay conscious

意識をしっかり持って


Through the menace and chaos

見えない脅威と入り乱れた世の中でも


So I call on my angels

そう、私は自分自身の天使に訴えかけるの


They say...

そして、彼らはこう言うの







Oh ye of so little faith

ああ、信仰心を持たない人達


Don't doubt it, don't doubt it

疑わないで、疑わないで


Victory is in my veins

勝利はこの血の中にあるの


I know it, I know it

わかってる、わかってるの


And I will not negotiate

妥協なんてしないわ


I'll fight it, I'll fight it

私は戦うの、戦い続ける


I will transform

変化し続けながら


When, when the fire's a my feet again

私の足が炎に囲まれた時


And the vultures all start circling

鷲達が円を描いて飛び出して来て


They're whispering, "you're out of time"

こう言うの”キミにはもう時間がない”って


But still, I rise

でもまだ、私は登っていくの


This is no mistake, no accident

これが間違いでもなければ事故でもないの


When you think the final end is near, think again

あなたに最後の日が近いって思っても、考え直してみるの


Don't be surprised, I will still rise

驚かないで、私はまだ登り続けるの




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿