Translate

2018年9月28日金曜日

~Mine~ Bebe Rexha










Turned a boy into a man in just one night

一晩で、少年から大人に変わったの


Now you wanna be my lover

今、あなたは私の恋人になりたいって


Like you've never seen in color

何色にも染まってないあなたは


Yeah, I get off when I see that you're in pain

そう、あなたが痛みを感じてるのも見ると、私は興奮するの


Want that high top of the mountain

山のてっぺんに登りたくなるわ


Dip it in the holy fountain

ほとばしる聖なる泉に体を浸して







You don't want love unless it's mine

あなたが求めるのは私の愛だけ


Now you want it all the time

今のあなたは四六時中私を求めてるの


Yeah, you want me all out your mind

そうよ、頭がおかしくなるくらい、私を求めてるの


You don't want love unless it's mine

あなたが求めるのは私の愛だけ


It don't feel right unless it's mine

私の愛じゃないとダメなのよ


Twenty-four hours on your mind

24時間、考えるのは私のことだけ


Now you want it all the time

四六時中、私を求めてるのよ


You don't want love unless it's mine

あなたが求めてるのは私の愛だけ


It don't feel right unless it's mine

私の愛じゃないとダメなのね


Twenty-four hours on your mind

24時間、あなたは私のことだけを考えてる


Now you want it all the time

四六時中、私を求めてるのよ


You don't want love unless it's

あなたが求める愛は










Look at you, looking up down on your knees

あなたを見つめる私、あなたが跪いて私を見上げるの


Treading in the scared waters

聖なる泉に足を踏み入れて


Waiting 'til the high gets stronger

登りつめて、強くなるのを待つの


Yeah, yeah, I'll keep you begging, begging, ooh

そうよ、そうなの、もっと求めて


I'm your fetish, ooh

私はあなたのフェティッシュだから


Come and get it, ooh

だから来て







You don't want love unless it's mine

あなたが求めるのは私の愛だけ


Now you want it all the time

今のあなたは四六時中私を求めてるの


Yeah, you want me all out your mind

そうよ、頭がおかしくなるくらい、私を求めてるの


You don't want love unless it's mine

あなたが求めるのは私の愛だけ


It don't feel right unless it's mine

私の愛じゃないとダメなのよ


Twenty-four hours on your mind

24時間、考えるのは私のことだけ


Now you want it all the time

四六時中、私を求めてるのよ


You don't want love unless it's mine

あなたが求めてるのは私の愛だけ


It don't feel right unless it's mine

私の愛じゃないとダメなのね


Twenty-four hours on your mind

24時間、あなたは私のことだけを考えてる


Now you want it all the time

四六時中、私を求めてるのよ


You don't want love unless it's mine

あなたが求める愛は私の愛だけで










I'll keep you begging, begging, ooh

もっと私を求めて


I'm your fetish, ooh

私はあなたのフェティッシュだから


Come and get it, ooh

ねえ、来て







You don't want love unless it's mine

あなたが求めるのは私の愛だけ


It don't feel right unless it's mine

私の愛じゃなきゃダメなのよ


Twenty-four hours on your mind

24時間、考えるのは私のことだけ


Now you want it all the time

四六時中、私を求めてるのよ


You don't want love unless it's mine

あなたが求めてるのは私の愛だけ


It don't feel right unless it's mine

私の愛じゃないとダメなのね


Twenty-four hours on your mind

24時間、あなたは私のことだけを考えてる


Now you want it all the time

四六時中、私を求めてるのよ


You don't want love unless it's mine

あなたが求める愛は私の愛なの





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿