Translate

2018年12月29日土曜日

~Beach House~ The Chainsmokers










Woke up on the west side

西海岸で目を覚ましたんだ


Listening to Beach house, taking my time

ビーチハウスを聴きながら時を過ごすんだ


She's just my type

彼女は僕のタイプで


Dark hair waving at the passenger's side

助手席でダークヘアをなびかせてる


Then I start to think

そして僕は考え始めるんだ


As she pulls me on the bathroom floor

彼女がバスルームの床に僕を引き寄せる時に


This is my type of thing

僕はこれが好きなんだって


Yeah, yeah

そうさ







Oh, darling of mine

僕のダーリン


Where have you been?

キミはどこに行ってたの?


I feel so alive

生きてるって感じがするよ


With you in my bed

キミと一緒にベッドの中にいるとき


Oh, darling of mine

ねえ、僕のダーリン


Please don't let go

行かないで欲しいんだ


Just tell me you feel this

ただ、キミも同じように感じてるって言ってよ


Tell me you know

教えて欲しいんだ


Oh, darling of mine

僕のダーリン


Oh, darling of mine

ねえ、僕のダーリン










On a train through Japan

日本を駆ける電車の中で


I keep her real close 'cause she knows who I am

彼女は本当の僕を知ってるから、近くに抱きしめるんだ


Red pill in my hand

僕の手には赤いクスリ


Paranoid cutie with a dark past and

暗い過去とパラノイドの可愛い娘


It's that type of thing

そういうことなんだ


When she feels like the girl next door

彼女が僕の理想の子みたいに感じる時


This is my type of thing

僕はこれが好きなんだ


Yeah, yeah

そうさ







Oh, darling of mine

僕のダーリン


Where have you been?

キミはどこに行ってたの?


I feel so alive

生きてるって感じがするよ


With you in my bed

キミと一緒にベッドの中にいるとき


Oh, darling of mine

ねえ、僕のダーリン


Please don't let go

行かないで欲しいんだ


Just tell me you feel this

ただ、キミも同じように感じてるって言ってよ


Tell me you know

教えて欲しいんだ


Oh, darling of mine

僕のダーリン










Oh, darling of mine

ねえ、ダーリン


Where have you been?

何処に行ってたの?


Where have you been?

キミはどこに行ってたの?


Where have you been?

何処に行ってたの?


Where have you been?

キミはどこに行ってたの?










And then I start to think

そして、僕は考え始めるんだ


As I lay there on the sink

シンクに横たわりながら


That I've been here before

ここにいたことが前にもあるって


It's that certain type of thing

そういうことなんだ


She get's bored of everything

彼女がすべてに飽き飽きしてしまう


Not the type you can ignore

無視できることじゃない


Yeah, I just wanna taste

そうさ、味わいたいだけなんだ


As she grabs me by the waist

彼女が僕のウエストを掴む時


As she closes the door

彼女がドアを閉める時


She's taking what she wants

欲しいものをすべて掴んでるんだ


Baby, you can have it all

ベイビー、欲しいものは全てキミの物なんだ







Oh, darling of mine

僕のダーリン


Where have you been? (where have you been?)

キミはどこに行ってたの?


I feel so alive

生きてるって感じがするよ


With you in my bed (you in my bed)

キミと一緒にベッドの中にいるとき


Oh, darling of mine

ねえ、僕のダーリン


Please don't let go (please don't let go)

行かないで欲しいんだ


Just tell me you feel this

ただ、キミも同じように感じてるって言ってよ


Tell me you know

教えて欲しいんだ


Oh, darling of mine

僕のダーリン






Yeah-eah




Yeah-eah




Yeah-eah




Where have you been?

キミは何処に行ってたの?


Where have you been?

何処に行ってたの?


Where have you been?

キミは何処に行ってたの?


Where have you been?

何処に行ってたの?


Oh, darling of mine

僕のダーリンよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿