Translate

2018年12月11日火曜日

~Hold My Hand~ Lukas Graham










I'm losing my faith though I was never religious

僕は信仰深い人間じゃなかったけど、今は信念を失ってしまいそうなんだ


Losing my patience while I pray for forgiveness

許しを請うために、祈りを捧げてるけど辛抱できなくなってる


Washing my hands but the water is wasted

手を洗って清めてけど、それも無駄になってしまったんだ


I tried a darker side and I liked how it tasted

ダークな世界も生きてみたんだ、気に入ってたよ


I tried to stay, away from the dead and the living

死ぬことや、生きることに近寄らないようにしてたんだ


It's hard to find an end when you have no beginning

始まりがないと終わりも見つける事は出来ない


I'm burning in hell, but I'm already in heaven

僕は地獄で燃えてるんだ、でもすでに天国にもたどり着いてるんだ


I'm going to war and I've chosen my weapon

僕は戦いに出かけるんだ、武器も持った







Will you hold my hand when you know I'm a sinner?

僕が罪人だと分かってもキミは僕の手を握ってくれる?


Bless my soul, even though I'm a sinner

僕の魂にも神の恵みも、たとえ僕が罪深くても


Hold my hand

僕の手を握って


Hold my hand

僕の手を握ってよ


Will you hold my hand when you know I'm a sinner?

僕が罪人でもキミは僕の手を握ってくれるのかな?


Bless my soul, even though I'm a sinner

僕の魂も神の恵みも、たとえ僕が罪深くても


Hold my hand

僕の手を握って


Hold my hand

僕の手を握ってくれるかな?










The night you were leaving, you gave me a mission

キミが僕の所を去った夜、キミは僕に1つの使命を与えたんだ


You opened my eyes and you showed me a vision

キミのおかげで目が覚めた、キミが僕に未来のビジョンを見せてくれたんだ


I'm paving my way to get out of this prison

この監獄から抜け出すために、自分の道を整えて行くんだ


A few wanna help and not a lot wanna listen

助けてくれる人は僅かばかりで、耳を傾けてくれる人も多くない


I'm walking alone, and I can need a companion

僕は孤独に歩き続ける道を、一緒に歩いてくれる誰かを必要としてもいいだろ?


To show me the wisdom, give me more understanding

僕に知恵を与えてくれる人、深い知識を与えてくれる人


I scared 'em away, I'm always over-demanding

そんな人達を追い払った僕はいつも怯えていたんだ


But I got a seed and it's in need of some planting

でも僕には種がある、これを植えて育てる必要があるんだ







Will you hold my hand when you know I'm a sinner?

僕が罪人だと分かってもキミは僕の手を握ってくれる?


Bless my soul, even though I'm a sinner

僕の魂にも神の恵みも、たとえ僕が罪深くても


Hold my hand

僕の手を握って


Hold my hand

僕の手を握ってよ


Will you hold my hand when you know I'm a sinner?

僕が罪人でもキミは僕の手を握ってくれるのかな?


Bless my soul, even though I'm a sinner

僕の魂も神の恵みも、たとえ僕が罪深くても


Hold my hand

僕の手を握って


Hold my hand

僕の手を握ってくれるかな?










Father, ever since you left, I'm missing all my roots

父さん、あなたが居なくなってから僕は自分のルールを無くしてしまった


I can't see the bigger picture, I can't find the proof

大きなビジョンを見られなくなってしまったんだ、確証を持つことも出来ない


We told so many lies in an attempt to tell the truth

僕達は真実を伝えるために多くの嘘をついて来た


We're given all the tools but we forgot their proper use

僕達は多くの道具を与えられてるのに、その正しい使い方を忘れてしまったんだ


I remember all the promises when they were made

僕は交わされた約束の全てを覚えてるよ


And I will take all of our secrets with me to the grave

そして、秘密は全て僕が墓場まで持って行くから


I'm waiting for the judgement that shall fall upon my head

僕に向けられる審判の日を待つことにするよ


I hope someone is here to pray for me when I am dead

願っても無い、ここにいる誰かが僕の死を謹んでくれたらね







Will you hold my hand when you know I'm a sinner?

僕が罪人だと分かってもキミは僕の手を握ってくれる?


Bless my soul, even though I'm a sinner

僕の魂にも神の恵みも、たとえ僕が罪深くても


Hold my hand

僕の手を握って


Hold my hand

僕の手を握ってよ


Will you hold my hand when you know I'm a sinner?

僕が罪人でもキミは僕の手を握ってくれるのかな?


Bless my soul, even though I'm a sinner

僕の魂も神の恵みも、たとえ僕が罪深くても


Hold my hand

僕の手を握って


Hold my hand

僕の手を握ってくれるかな?


Bless my soul

僕の魂に神のご加護を


Hold my hand, hold my hand

僕の手を握って


Bless my soul

僕の魂に


Hold my hand, hold my hand

僕の手を握ってくれよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿