Translate

2018年12月26日水曜日

~Nights~ Breathe Carolina feat Lnukshuk










Stay up all night

一晩中起きてたんだ


Feels like miles of nowhere

とても遠くのように感じるよ


I give up, no fight

僕はもう諦めたんだ、戦わないよ


Always lost in the moments

僕はいつも一瞬のうちに失ってきたんだ







These nights spent alone, all alone

僕はこの夜を独りで過ごすんだ、独りでね


These nights when I feel the pain

この夜を迎えたら心が痛くなったんだ


Nights spent alone, all alone

夜を独りで過ごすんだ


These nights when I feel the pain

僕は夜が来たら痛みを感じるんだ


Nights spent alone, all alone

この夜をずっと独りで過ごして


These nights when I feel the pain

夜を迎えたら心が痛くなるんだ


Nights spent alone, all alone

一晩中独りで過ごすんだ


These nights when I feel the pain

僕は心の痛みを感じたんだよ










I'm reaching out cause I'm sleepless

眠りにつけなかった、だから誰かに助けを求めて


And I can see that you're dreaming

そして僕は分かったんだ、キミは僕のことなんか関係なく夢を見てるんだって


I'm reaching out cause I'm sleepless

全く眠れない夜だったんだ、だから僕は誰かに手を差し伸べたんだよ


And I can see that you're dreaming

そして僕は分かったんだ、キミは僕のことなんか関係なく夢を見てるんだよ


Stay up all night

一晩中起きてたんだ


Feels like miles of nowhere

とても遠くのように感じるよ


I give up, no fight

僕はもう諦めたんだ、戦わないよ


Always lost in the moments

僕はいつも一瞬のうちに失ってきたんだ







These nights spent alone, all alone

僕はこの夜を独りで過ごすんだ、独りでね


These nights when I feel the pain

この夜を迎えたら心が痛くなったんだ


Nights spent alone, all alone

夜を独りで過ごすんだ


These nights when I feel the pain

僕は夜が来たら痛みを感じるんだ


Nights spent alone, all alone

この夜をずっと独りで過ごして


These nights when I feel the pain

夜を迎えたら心が痛くなるんだ


Nights spent alone, all alone

一晩中独りで過ごすんだ


These nights when I feel the pain

僕は心の痛みを感じたんだよ










I'm reaching out cause I'm sleepless

眠りにつけなかった、だから誰かに助けを求めて


And I can see that you're dreaming

そして僕は分かったんだ、キミは僕のことなんか関係なく夢を見てるんだって


I'm reaching out cause I'm sleepless

全く眠れない夜だったんだ、だから僕は誰かに手を差し伸べたんだよ


And I can see that you're dreaming

そして僕は分かったんだ、キミは僕のことなんか関係なく夢を見てるんだよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿