Translate

2018年12月6日木曜日

~City Lights~ Avicii










City lights, take me away

街の灯よ、僕をどこかへ連れてってくれ


Now it's time, we never ever head down

今がその時なんだ、何があっても立ち向かったりしないから


Don't be scared, I am for real

怖がらないでよ、僕は本気なんだよ


Hide away and we will never be found

隠れてしまったら、絶対に見つからないよ







It's alright, we never look back

大丈夫さ、絶対に振り返らないから


Birds will sing if we fall

僕達が落ちれば、鳥達は歌うのさ


It's alright, with memories inside

大丈夫さ、思い出を内に秘めてるから


Midnight dust on the floor

床の上の真夜中のゴミくずが


Watch it turn into gold

金に変わるのを見るんだよ










And I don't even know what's real

僕だって何が本当なのか、わからないんだ


And I don't know what to feel

そして、何を感じればいいのかもわからない


I'm your truth in disguise

ごまかしの中で僕はキミのとっての真実なんだ


I'm in love with your lies

僕はキミの嘘を愛してる


'Cause I can't breath, can't settle down

だって、息が出来ないし落ち着けないんだ


And I don't know what to feel

それに何を感じるべきなのかも、わからないから


No, I don't know what to feel

そうさ、何を感じればいいのかもわからないんだ


See these lights, we're getting away

ここの灯を見てて、僕達は逃げ出すんだ


Heads won't find us, we're not making a sound

誰にも見つからないよ、音も立てないし


We're not scared, we are for real

怖くなんかないよ、本気なんだ


Love can't hurt us, now we're sheltered by lies

愛は僕達を傷つけないし、今は嘘に守られてるからね






It's alright, we never look back

大丈夫さ、絶対に振り返らないから


Birds will sing if we fall

僕達が落ちれば、鳥達は歌うのさ


It's alright, with memories inside

大丈夫さ、思い出を内に秘めてるから


Midnight dust on the floor

床の上の真夜中のゴミくずが


Watch it turn into gold

金に変わるのを見るんだよ










And I don't even know what's real

僕だって何が本当なのか、わからないんだ


And I don't know what to feel

そして、何を感じればいいのかもわからない


I'm your truth in disguise

ごまかしの中で僕はキミのとっての真実なんだ


I'm in love with your lies

僕はキミの嘘を愛してる


'Cause I can't breath, can't settle down

だって、息が出来ないし落ち着けないんだ


And I don't know what to feel

それに何を感じるべきなのかも、わからないから


No, I don't know what to feel

そうさ、何を感じればいいのかもわからないんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿