Translate

2018年12月21日金曜日

~Want To~ Dua Lipa










I'm young for tonight, it's all under my control

今夜の私は若いのよ、大丈夫


I won't hesitate, it's my turn to make that call

戸惑わないわ、私の番がくるから


I just want a touch, I ain't here for love no more

ただ、触れたいだけなの愛のために、これ以上ここに居るつもりはないわ


Okay, yeah

分かったわ







I won't stop, nah, no

私は止まらないの


Guess what?

なんでだと思う?


Eh la, eh la, it's my body

私の体だからね


Ride a golden light

黄金の光に乗るの


Eh la, eh la, it's my body

私の体で


I'll dance if I want to

もしも望むのなら、踊るわよ


Eh la, eh la, it's my body

私の身体で


Eh la, eh la, it's my body

私の身体でね










Some people do, but some they just like to talk, okay

動く人も沢山いれば、ただ話すのが好きな人もいるの


Some shoot the breeze, but some like to leave a mark, okay

他愛もない話をする人もいれば、傷跡を残すのが好きな人もいるの


Some need the light, and some people like the dark, okay, yeah

明かりを求めている人もいれば、暗闇が好きな人もいるの







I won't stop, nah, no

私は止まらないの


Guess what?

なんでだと思う?


Eh la, eh la, it's my body

私の体だからね


Ride a golden light

黄金の光に乗るの


Eh la, eh la, it's my body

私の体で


I'll dance if I want to

もしも望むのなら、踊るわよ


Eh la, eh la, it's my body

私の身体で


Eh la, eh la, it's my body

私の身体でね










Gimme release, keep the drugs

私を自由にして、薬を使い続けて


Gimme relief, keep the love

安心させて、愛し続けて欲しいの


Just gimme a piece of that, one piece of that

ただ少しだけ、少しだけ欲しいの


Give it to me, don't judge

私を責めて、責めないで


Just give it to me, no heart

ただ、私を責めて、本気にしないでね


No second degree tonight, run free tonight

今夜は二度とないの、自由に走るわ


I'll dance if I want to

望むのなら、踊るわ










Eh la, eh la, it's my body

私の体で


Body, my body, my body

私の体よ


Eh la, eh la, it's my body

私の体で


Gonna dance if I want to, want to

望むのなら、踊るわよ


Eh la, eh la, it's my body

私の体でね



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿