Translate

2018年12月24日月曜日

~Skyscraper~ Demi Lovato










Skies are crying, I am watching

空が泣いてるの、私はそれを見てて


Catching tear drops in my hands

涙の雫を手で捕まえるの


Only silence as it's ending

終わりに近づくに連れて残るのは静寂だけで


Like we never had a chance

私達にチャンスなんてなかったかのように


Do you have to make me feel like

あなたは私に感じさせる必要があるの?


There's nothing left of me?

そこには私に残されたものなんて無いかのように







You can take everything I have

あなたは私の全てを持ち去ることができるの


You can break everything I am

あなたは私の全てを壊すことができるの


Like I'm made of glass

ガラスで作られてるみたいに


Like I'm made of paper

紙で作られてるみたいに


Go on and try to tear me down

このまま続けて、私を引き裂こうとしなさいよ


I will be rising from the ground

私は地面から上って見せるの


Like a skyscraper

摩天楼のように


Like a skyscraper

摩天楼のように










As the smoke clears, I awaken

煙が晴れるに連れて私は目を覚ましたの


And untangle you from me

そして、あなたを私から引き剥がしてあげる


Would it make you feel better

あなたは楽しんでる?


To watch me while I bleed?

私が苦しんでる様子を見て


All my windows still are broken

私の窓は全て壊されたままよ


But I'm standing on my feet

でも、私は自分の足で立ってるわ







You can take everything I have

あなたは私の全てを持ち去ることができるの


You can break everything I am

あなたは私の全てを壊すことができるの


Like I'm made of glass

ガラスで作られてるみたいに


Like I'm made of paper

紙で作られてるみたいに


Go on and try to tear me down

このまま続けて、私を引き裂こうとしなさいよ


I will be rising from the ground

私は地面から上って見せるの


Like a skyscraper

摩天楼のように


Like a skyscraper

摩天楼のように










Go run, run, run

さあ、行くの行くのよ


I'm gonna stay right here

私はここに留まったままでいて


Watch you disappear

あなたがガッカリするのを見てるから


Yeah, oh

そうね


Go run, run, run

さあ、行って


Yeah, it's a long way down

そうよ、長い道のりになるわ


But I am closer to the clouds up here

でも、私はここまで高く雲の近くにいるの







You can take everything I have

あなたは私の全てを持ち去ることができるの


You can break everything I am

あなたは私の全てを壊すことができるの


Like I'm made of glass

ガラスで作られてるみたいに


Like I'm made of paper

紙で作られてるみたいに


Go on and try to tear me down

このまま続けて、私を引き裂こうとしなさいよ


I will be rising from the ground

私は地面から上って見せるの


Like a skyscraper

摩天楼のように


Like a skyscraper

摩天楼のように










(Like a skyscraper)

(摩天楼のように)


Like a skyscraper

摩天楼のように


Like a skyscraper

摩天楼のようにね




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿