Translate

2018年12月31日月曜日

~Pray~ Sam Smith










I'm young and I'm foolish, I've made bad decisions

僕は若い頃、愚かで悪い決断ばかりしてきたんだ


I block out the news, turn my back on religion

ニュースは聞かないし、宗教の教えにも背く


Don't have no degree, I'm somewhat naive

学位も無くて、世間知らずなところもあるんだ


I've made it this far on my own

ここまで自分で何とか乗り切ってきた


But lately, that shit ain't been getting me higher

でも最近、そんなに調子が良くないんだ


I lift up my head and the world is on fire

見上げると、世界が燃えてる


There's dread in my heart and fear in my bones

心は不安で、心底怖い


And I just don't know what to say

何て言ったらいいかわからなくなるくらいに


Maybe I'll pray, pray

だから、祈るよ


Maybe I'll pray

祈るんだ


I have never believed in you, no but I'm gonna pray

キミを信じてなかったけど、でも僕は祈る


You won't find me in church (no) reading the bible (no)

教会で聖書は読んだりしないけど


I am still here and I'm still your disciple

僕はまだここにいて、あなたの弟子だから


I'm down on my knees, I'm begging you please

つまずいて、お願いをするだろう







I'm broken, alone, and afraid

僕は打ちのめされて、寂しくて怖いんだ


I'm not a saint, I'm more of a sinner

僕は聖人じゃないし、むしろ罪深い方だし


I don't wanna lose, but I fear for the winners

負けたくないけど恐怖が勝ってる


When I try to explain, the words run away

説明しようとすると言葉が逃げてしまうんだ


That's why I am stood here today

だから今日、ここに立ってるんだ


And I'm gonna pray, pray

だから、祈ろうと思う


Maybe I'll pray, pray for a glimmer of hope

僕は祈るよ、わずかな望みの為にね


Maybe I'll pray, pray

僕は祈る


Maybe I'll pray

祈るよ


I've never believed in you, no, but I'm gonna

キミを信じてなかったけど、でも僕は祈るよ


Won't you call me?

僕を呼んでくれないかな?


Can we have a one-on-one, please?

一対一で話せないか?


Let's talk about freedom

自由についてね


Everyone prays in he end

最後はみんなで祈るんだ


Everyone prays in the end

最後はね


Won't you call me?

僕を呼んでくれないか?







Can we have a one-on-one, please?

一対一で話せないか?


Let's talk about freedom

自由についてね


Everyone prays in he end

最後はみんなで祈るんだ


Everyone prays in the end

最後はね


Oh, and I'm gonna pray,  I'm gonna pray

だから、祈ろうと思う


I'm gonna pray, pray for a glimmer of hope

僕は祈るよ、わずかな望みの為にね


Maybe I'll pray, pray

僕は祈る


Maybe I'll pray

祈るよ


I've never believed in you, no, but I'm gonna pray

キミを信じてなかったけど、でも僕は祈るよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿