Translate

2019年1月1日火曜日

~I Want To Break Free~ Queen










I want to break free

自由になりたいんだ


I want to break free

解放されて自由になりたいんだ


I want to break free from your lies

キミの嘘からも自由に


You're so self-satisfied, I don't need you

キミのやってることは自己満足さ、僕にはキミなんて必要ない


I've got to break free

僕は何もかもから解放されて自由になりたいんだ


God knows, god knows I want to break free

神様は見てるし神様は分かってる、僕は自由になりたいんだ







I've fallen in love

僕は恋に落ちたんだ


I've fallen in love for the first time

生まれて初めて恋に落ちた


And this time I know it's for real

今回は分かってた、本当恋だって


I've fallen in love, yeah

そうさ、僕は恋に落ちたんだ


God knows, god knows I've got fallen in love

神様は見てるし分かってる、僕は恋に落ちたんだよ










It's strange but it's true, yeah

奇妙なことだけど、本当のことなんだ


I can't get over the way you love me like you do

キミがどんな風に僕を愛してくれたのか、それが頭から離れないよ


But I have to be sure

でも、僕は確信しないといけない


When I walk out that door

いつかそのドアから去って行くとき


Oh, how I want to be free, baby

どんなに自由になりたかったのかを


Oh, how I want to be free

どんなに自由になりたかったのかを


Oh, how I want to break free

僕がどんなに自由になりたかったのかって事を


But life still goes on

でも、人生は続いて行くんだ


I can't get used to living without, living without

僕はこの状態に慣れて生きていくことが出来ない


Living without you by my side

キミが側に居ない状態で生きていくことが


I don't want to live alone, hey

孤独に生きていきたくないんだ


God knows, got to make it on my own

神様は知ってる、自分で決めなきゃいけないってことを


So baby, can't you see?

だからベイビー、わかるかい?


I've got to break free

自分自身で自分を解放しないといけないんだよ







I've got to break free

自分自身で自分を解放しないといけないんだ


I want to break free, yeah

僕は自由になりたい


I want, I want, I want, I want to break free

僕は自由になりたいんだよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿