Translate

2019年1月25日金曜日

~Perfect To Me~ Anne Marie










Don't feel like putting makeup on my cheeks

頬にチークをつける気分じゃないの


Do what I wanna

私はしたいことをするの


Love every single part of my body

自分の身体のあらゆる部分を愛してるわ


Top to the bottom

頭からつま先まで


I'm not a supermodel from a magazine, mmm-mmm

私は雑誌のスーパーモデルじゃないし


I'm okay with not being perfect

完璧じゃなくても良いの


'Cause that's perfect to me

だって、私にとってはそれが完璧だから


'Cause that's perfect to me

だって、私にとってはそれが完璧だから


'Cause that's perfect to me

だって、私にとってはそれが完璧だから










No matter where I go, everybody stares at me

私が何処にいてもみんなが見てくるの


Not into fancy clothes, I'm rocking baggy jeans

派手な服も着てないし、ダボダボのジーンズを履いてるけど


Getting too close for comfort, but comfort is what I need

少し快適だけど、私が必要としてるのは快適さで


So I eat my body weight in chocolate and ice cream

だから、チョコレートやアイスクリームを食べて体重を増やすわ


Maybe I bite my nails and don't think before I speak

多分爪を噛んだり、思ってもないことを喋ってしまうかもしれない


Don't fit in any crowd, don't every get much sleep

群衆に紛れないし、そんなに長く眠ることもないの


I wish my legs were bigger, bigger than New York City

足が大きくなって欲しかったわ、ニューヨークよりも大きく


And I'll love who I want to love, 'cause this love is gender-free

そして、私は愛したい人を愛すの、だって愛に性別なんて関係ないから







Don't feel like putting makeup on my cheeks

頬にチークをつける気分じゃないの


Do what I wanna

私はしたいことをするの


Love every single part of my body

自分の身体のあらゆる部分を愛してるわ


Top to the bottom

頭からつま先まで


I'm not a supermodel from a magazine, mmm-mmm

私は雑誌のスーパーモデルじゃないし


I'm okay with not being perfect

完璧じゃなくても良いの


'Cause that's perfect to me

だって、私にとってはそれが完璧だから


'Cause that's perfect to me

だって、私にとってはそれが完璧だから


'Cause that's perfect to me

だって、私にとってはそれが完璧だから










Sometimes I wake up late and don't even brush my teeth(Ugh)

時々遅く起きて、歯を磨かないことだってあるの


Just wanna stuff my face with leftover Mac and cheese

ただ残ったチーズバーガーをお腹いっぱいに食べたいの


You know I get depressed, are you impressed with my honesty?

私が落ち込んでるのを知ってるでしょ?私の誠実さに感動した?


So I wear what I wanna 'cause I'm cool with what's underneath (Mmm)

だから、私は着たいものを着るの、だって下に着る物はカッコいいから


I wanna kiss someone that I'll never see again

もう二度と会えない人とキスしたいの


I wanna go somewhere and go there with all my friends

友達全員で何処かに行きたいわ


I wanna take my family to go and see Eminem

家族を連れてエミネムに会いに行きたい


'Cause my sister's been in love with him since like we were 10

だって、私の妹は10歳の子供のように彼を愛してるからね







Don't feel like putting makeup on my cheeks

頬にチークをつける気分じゃないの


Do what I wanna

私はしたいことをするの


Love every single part of my body

自分の身体のあらゆる部分を愛してるわ


Top to the bottom

頭からつま先まで


I'm not a supermodel from a magazine, mmm-mmm

私は雑誌のスーパーモデルじゃないし


I'm okay with not being perfect

完璧じゃなくても良いの


'Cause that's perfect to me

だって、私にとってはそれが完璧だから


'Cause that's perfect to me

だって、私にとってはそれが完璧だから


'Cause that's perfect to me

だって、私にとってはそれが完璧だから


That's perfect to me

私にはそれが完璧だから


'Cause that's perfect to me

だって、私にとってはそれが完璧だから



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿