Translate

2019年1月2日水曜日

~Start A Fire~ John Legend










I don't know why I keep moving my body

どうして身体を動かし続けてるのかわからないんだ


I don't know if this is wrong or if it's right

これが間違いなのか、正解なのかもわからないんだ


I don't know if there's a beat, or something's taking over me

ビートがあるのか、何かが僕を乗っ取ってるのかもわからない


And I just know I feel so good tonight

でも僕はただ、今夜すごく気分が良いことだけはわかってるんだ


I don't know what your name is but I like it

キミの名前は分からないど、それが好きなんだ


I've been thinking 'bout some things I wanna try

自分がやってみたいことをずっと考えてみるんだ


I don't know what you came to do, I wanna do it with you

キミが何をするのかわからないけど、僕だってそれをキミとしたいんだ


And I just know I feel so good tonight

ただ、今夜はすごく気分がいいんだよ


Oh, if we keep on dancing

ああ、もしも僕達が踊り続けたら


Take our rhythm to new heights

リズムを新しい絶頂へと連れて行って


Feel the heat of passion, baby

激情を感じるんだ


Light up the night

夜に明かりを灯そう







We could start a fire

僕達で火を起こせるかも


Come on, let it burn baby

こっちへ来て、火を点けようよ


We could start a fire

僕達で火を起こせるかも


Let the tables turn baby

形勢逆転しよう


We could start a fire

僕達で火を起こせるかもしれないよ










I just know I feel so good

ただ気分が良いことはわかってるんだ



Don't you know I feel so good

僕がご機嫌だってわからないかな?


I just know I feel so good

僕はただ気分が良いんだ


Tonight

今夜はね










I don't care if this turns into a riot

これが騒動になったって気にしないんだ


Let's get reckless, tear this place down to the floor

無茶なことをしよう、この場所を壊してダンスフロアにするんだ


Turn the music way up loud

音楽を大きくして


Can't nobody stop us now

今なら誰も僕達を止められない


I just know I feel so good tonight

僕はただ気分がいいんだ


I just know I feel so good tonight

すごく気分が良いことだけはわかってるんだ







We could start a fire

僕達で火を起こせるかも


Come on, let it burn baby

こっちへ来て、火を点けようよ


We could start a fire

僕達で火を起こせるかも


Let the tables turn baby

形勢逆転しよう


We could start a fire

僕達で火を起こせるかもしれないよ










I just know I feel so good

ただ気分が良いことはわかってるんだ



Don't you know I feel so good

僕がご機嫌だってわからないかな?


I just know I feel so good

僕はただ気分が良いんだ


Tonight

今夜はね



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿